۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۸۳۱۷۱
کارشناس مذهبی:

تصویر زن مسلمان شیعه در رسانه های بیگانه واقعی نیست

عضو نهضت پوستر انقلاب با اشاره به ارائه تصویر وارونه از زندگی زنان ایرانی از سوی رسانه های بیگانه، گفت: آنها تلقی دارند که زنان ایرانی در خانه های خودشان زندانی هستند و همسرانشان درب منزل را قفل می کنند و پاسبان این زندان هستند و این درحالی است که تصویر زن مسلمان شیعه در رسانه های بیگانه واقعی نیست.
زن مسلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام قاسمپور، عضو نهضت پوستر انقلاب در مراسم افتتاحیه لشکر فرشتگان «آشنایی با دوره های سرگذشت پژوهی و پاسداشت زنان مسلمان» در اتحادیه انجمن اسلامی خراسان رضوی شامگاه پنجشنبه 5 اسفند ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: شما دختران شرکت کننده در این طرح را به آشنایی و مأنوس شدن با زیارات حضرت (س) سفارش می کنم.

وی درادامه با بیان اینکه آیا ما در زندگی خودمان نیاز به الگو و مدل داریم یا نه، اظهارکرد: از آنجا که در عرصه زندگی اجتماعی برای یادگیری هر فن و هنری نیازمند نقشه و نمونه هستیم پس برای زندگی سعادتمندانه دنیایی و اخروی هم به این الگو نیاز است.

این انیمیشن ساز افزود: اگر ادعا کنیم که حضرت فاطمه (س) الگوی من است بایستی کم کم با این شخصیت ارزشمند و والا مأنوس شویم و از سیره فردی و اجتماعی آن بانو درس بگیریم تا بتوان به قله سعادت رسید.

این هنرمند روحانی با انتقاد نسبت به این امر که در شرایط حاضر هنرمندان، خوانندگان، ورزشکاران و حتی برخی سیاستمداران برای جوانان و نوجوانان ما الگو شده اند، تصریح کرد: از جمله دیگر  افراد صدر اعظم آلمان و یا سوپر استار سینمای هالیوود است که الگو شده است و این خسارت امروز جامعه مسلمان است.

وی با بیان اینکه همه تلاش رسانه های بیگانه این است که زن مسلمان را عقب افتاده و بی سواد معرفی کند، اظهار کرد: در حال حاضر تصویر زن مسلمان شیعه سیاه نمایی شده است و  آنها اینگونه تبلیغ می کنند که این زن آدمکش است در حالی که این موضوع کذب محض است.

عضو نهضت پوستر انقلاب با اشاره به ارائه تصویر وارونه از زندگی زنان ایرانی از سوی رسانه های بیگانه گفت: آنها تلقی دارند که زنان ایرانی در خانه های خودشان زندانی هستند و همسرانشان درب منزل را قفل می کنند و پاسبان این زندان هستند و این درحالی است که تصویر زن مسلمان شیعه در رسانه های بیگانه واقعی نیست.

وی با تأکید بر این مطلب که ما و جهان نیاز به الگو دارد، تصریح کرد:  تجربه تاریخ نشان داده و اثبات کرده است که عقل فردی و جمعی ما نمی تواند برای زندگی سعاتمندانه خودمان نسخه مناسبی بپیچد و نیاز به یک مدل و راهنما به نام دین دارد./202/934/ب1

ارسال نظرات