۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۹۱۳۱۵
خطیب جمعه نجف‌آباد:

حضور حداکثری مردم در انتخابات یک عملیات روانی بزرگ در مقابل دشمن است

حجت‌الاسلام حسناتی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک عملیات بزرگ در مقابل دشمن است که هر چه این حضور قوی‌تر باشد، سبب ناامیدی دشمنان و بالا رفتن توان فرد اصلح خواهد شد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به حساسیت انتخابات در پیش رو، گفت: همبستگی ملی مهم‌ترین عامل در انتخابات سال جاری است.

وی با اشاره به  توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات، افزود: دشمنان با دروغ‌پردازی و جوسازی به دنبال ایجاد فضایی دوقطبی در کشور هستند که جناح‌ها و گروه‌ها به‌جای همدلی و اتحاد در مقابل هم بایستند و ملت با هوشیاری نباید اجازه دهد که بار دیگر اتفاقات فتنه 88 رخ دهد.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: ملتی که چشم و گوشش به بیگانه باشد، روی خوش نمی‌بیند، و ملت فهیم و بصیر ایران، در این دوره حساس انتخابات با هوشیاری باید نشان دهند که انتخابات تنها باندبازی و قدرت‌نمایی نیست، بلکه میدان امتحان است.

وی صداقت و توانمندی را ویژگی اصلی کاندیداها برشمرد و گفت: به همان میزان که انتخاب ریاست جمهوری اهمیت دارد نباید از انتخابات شوراها نیز غافل بود و حامیان نامزدها سعی کنند در عین حفظ وحدت نظام، به خاطر شخص، باعث ایجاد ضرر به شهر نشوند و برای دنیای دیگران، دینشان را نفروشند.

مشخصه بارز در تبلیغات انتخاباتی رعایت حد و مرز و انصاف است  

امام‌جمعه نجف‌آباد درباره اهمیت حضور حداکثری مردم نیز بیان داشت: حضور حداکثری مردم، یک عملیات بزرگ در مقابل دشمن است که هر چه این حضور قوی‌تر باشد، سبب ناامیدی دشمنان و بالا رفتن توان فرد اصلح خواهد شد.

وی درباره رعایت اخلاق انتخاباتی، بیان کرد: رعایت حد و مرز و انصاف باید در تمام گروه‌ها و جناح‌ها چه مخالف و چه موافق مورد دقت قرار گیرد و سعی کنید در حمایت و رد افراد سیاه نمایی نکنیم.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به وضعیت منطقه و توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در بدنه نظام بیان داشت: آرامش دنیا برای فرعون‌های تاریخ مرگ است و فتنه، آتش‌افروزی، جنگ، تجزیه کشورها و به هم ریزی ملت‌ها هدف اصلی آنان است که یکی از مهم‌ترین تفرقه‌انگیزی‌های آنان، مسائل اعتقادی و پایگاه‌های الهی و نورانی است.

وی به عدم پایبندی طرف مقابل بر تعهدات برجام اشاره و خاطرنشان کرد: طبق نص صریح قرآن سردمداران کفر هیچ‌گاه بر عهد و پیمانشان پایبند نیستند و تنها قوت، قدرت و اسلحه خط قرمز بین ما است و هشت سال دفاع مقدس به دشمن نشان داد که گزینه نظامی دیگر راهکار مناسبی برای آنان نیست به همین خاطر به دنبال تهی کردن این ملت و نظام از درون هستند.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال نابود کردن فکر و عقیده ما در زمینه اسلامی، آرمانی و دینی بودن این نظام است که ملت را با تغییر اندیشه و رفتار از درون تهی کنند و تنها از انقلاب یک پوسته باقی بماند و به اسم دفاع از حقوق بشر، و دفاع از حقوق زن به هر بهانه‌ای این نظام را متهم می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پرشکوه جوانان در مراسم اعتکاف، افزود: حضور 65 درصدی جوانان در مراسم اعتکاف که با معرفت و اخلاص صورت گرفت، آثار مهمی برای خانواده و جامعه خواهد داشت.

امام‌جمعه نجف‌آباد با تأکید بر توجه ویژه مسؤولان به این حضور گسترده، بیان داشت: مسؤولان باید از این گونه عوامل ارزشی، فرهنگ‌ساز، فطری و اسلامی برای تقویت هر چه بیشتر نسل جوان استفاده کنند به‌ ویژه با توجه به آنکه اعتکاف‌ها به سوی تخصصی شدن می‌رود./۱۳۰۶/201/ب2

ارسال نظرات