۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۳۶۱۶
امام جمعه طبس:

امدادهای غیبی در صحرای طبس سبب شکست آمریکا شد

امام جمعه طبس گفت: امدادهای غیبی در صحرای طبس سبب شکست آمریکا شدند و آمریکایی ها با ذلت و خواری و با عنایت الهی به زمین افتادند.
مهاجریان مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در طبس، حجت الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس ظهر امروز در مراسم ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: امدادهای غیبی در صحرای طبس سبب شکست آمریکا شدند و آمریکایی ها با ذلت و خواری و با عنایت الهی به زمین افتادند.

وی گفت: باید مراسم ۵ اردیبهشت با شکوه برگزار شود و جهان را متوجه این مراسم مهم کنیم و نسل هایی که در آن دوران نبودند و نسل هایی که در آینده خواهند بود با آمریکا آشناییت بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه اگر مردم و جامعه ای با خدا باشد و در راه خدا جهاد کنند به طور قطع خدا نیز آن ها را یاری خواهد کرد، افزود: شن ها و ماسه ها در صحرای طبس برای شکست آمریکای جنایتکار مامور بودند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با بیان اینکه مردم باید با جنایات آمریکا آشنا شوند و در مقابل آن ها ایستادگی کنند، تصریح کرد: برگزاری این مراسم دارای اهمیت و ارزش بالایی است و پیام های زیادی از این مراسم برای آمریکا، آمریکاییان و کسانی که در داخل پشتیبان مذاکره با آمریکا هستند ارسال می شود.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا سبب ذلت و خواری آمریکایی ها می شود، ادامه داد: باید روز ۵ اردیبهشت به عنوان روز طبس در تقویم های رسمی کشور گذاشته شود تا این روز برای همیشه شناخته شده باشد.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: همچنین باید در طبس موزه ای احداث شود و در آن آثار دفاع مقدس و آثاری از شکست آمریکا در صحرای طبس گذاشته شود./۲۰۳/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات