۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۹۵۰۹۴
آیت الله موسوی اصفهانی:

ولایتمداری از ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ولایتمداری، تلاش و کوشش و رفتار انقلابی از ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است.
تجمع بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری در مراسم دیدار مردم همدان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: همه مردم باید نسبت به انتخاب اصلح باید توجه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: پذیرفته شدن کاندیداتوری از سوی ایشان نعمتی برای جامعه است و این اتفاق به خاطر اصرار بزرگان خبرگان و اقشار مختلف مردم صورت گرفته است.

وی نامزد شدن برای ریاست جمهوری را امری مهم و سنگین توصیف کرد و گفت: لازم است تا از کسی که خدمات بی دریغی در ۳۰ سال گذشته در نظام اسلامی داشته است را حمایت کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: ولایتمداری، تلاش و کوشش و رفتار انقلابی از ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی است.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه ابراز داشت: نباید در انتخابات دروغ، تخریب و کارشکنی رایج شود اما در عین حال نشان دادن برنامه افرادی که در وعده های خود موفق نبودند و توجه دادن مردم به آن مسائل مصداق بصیرت افزایی است.

وی حضور جدی و پرشور مردم انقلابی همدان را در انتخابات خواستار شد و افزود: مردم همدان با حضور گسترده خود و با انتخاب اصلح می توانند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زده و دشمن را ناکام بگذارند.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: وظیفه همه مردم تبلیغ، تلاش و دعا برای موفقیت ایشان است، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکلی کاملا انقلابی است که با اکثریت آرا حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را بر خود لازم دانسته اند./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات