۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۹۶۰۳۷
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آل‎خلیفه نسبت به هرگونه حماقت علیه شیخ عیسی قاسم برحذر باشد

مسؤول روابط خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان، دولت آل خلیفه را نسبت به هرگونه حماقت علیه رهبر شیعیان بحرین برحذر داشت.
حجت الاسلام سید شفقت شیرازی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شفقت شیرازی مسؤول روابط خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیامی نسبت به هرگونه حماقت از سوی آل‎خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین هشدار داد.

در این پیام آمده است: بارها تأکید کردیم که شیخ عیسی قاسم از نمادهای مذهب تشیع است و همه پیروان مذهب اهل بیت(ع) تحولات بحرین را با نگرانی شدید دنبال می کنند. دولت بحرین را نسبت به هرگونه حمایت یا تصمیم غیرمسؤولانه علیه این فقیه مجاهد برحذر می داریم.

این روحانی پاکستانی افزود: هرگونه ظلم و تعرض به رهبر شیعیان بحرین نتایج جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و اولین کسی که در آتش خواهد سوخت، آل خلیفه است.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه نیروهای سپر جزیره و مزدوران و حتی رژیم صهیونیستی نمی توانند به فریاد آل خلیفه برسند، تصریح کرد: ما در کنار ملت و علما و فقهای بحرین ایستاده ایم و به تکلیف شرعی که مراجع تقلید درباره شیخ عیسی قاسم تعیین کرده اند، پایبند خواهیم ماند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم نظام آل خلیفه از سیاست های دشمنانه و سرکوبگرانه خود عقب نشینی کرده و به قوانین و معادله های بین المللی پایبند باشند و با تصمیم های حکیمانه و مسؤولانه آتش خشم جامعه را فرونشاند.

مسؤول روابط خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پایان تأکید کرد که مشروعیت نظام تنها از سوی ملت تأمین می شود و آل خلیفه باید به تکبر و خودخواهی پایان دهد.

گفتنی است شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به اتهام ادای وظیفه خُمس، روز یکشنبه محاکمه خواهد شد.

آل خلیفه از دریافت و توزیع اموال خمس از سوی شیخ عیسی قاسم به عنوان پولشویی یاد کرده و این اتهام را به رهبر شیعیان وارد می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات