۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۴۹۸۲۳۹
حجت الاسلام پژمانفر:

قالیباف پایبندی خود را به مرام اصولگرایی نشان داد

رییس کمیسیون فرهنگی گفت: حرکت امروز قالیباف نشان داد که اصولگرایی یک حرف نیست بلکه یک مرام است که افراد و کسانی که پای این گفتمان بوده‌اند آن را همیشه حفظ می‌کردند و حفظ می‌کنند.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ائتلاف نیروهای انقلابی برای انتخابات پیش رو، از حرکت انقلابی قالیباف تقدیر کرد و گفت:  قطعاً آن چیزی که مطالبه مردم است و چندین ماه مطالبات خود را مطرح می‌کردند عبور از دولت روحانی به شمار می رود.

وی افزود: دولت با مشکلات فراوان در عرصه داخلی و در عرصه خارجی، کشور را با چالش‌های جدی مواجه کرده  است، بر اساس همین موضوع شخصیت‌هایی وارد میدان شدند که مسأله تغییر وضع فعلی را پرچم‌داری کنند، جریان اصولگرایان هم در این موضوع وارد شد و برای اینکه بتواند رفتار اصولگرایی خود را نشان دهد با قوت وارد میدان شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با وجود تمام فضاهای کاذبی که طرف مقابل ایجاد کرده بود نیروهای انقلاب خوب عمل کردند، اظهار داشت:  نیروهای انقلاب سعی کردند که با محوریت اخلاق و واقع بینی مسائل را منتقل کنند.

وی ادامه داد: حرکت امروز نشان داد که اصولگرایی یک حرف نیست بلکه یک مرام است که افراد و کسانی که پای این گفتمان بوده‌اند آن را همیشه حفظ می‌کردند و حفظ می‌کنند؛ امروز رفتار آقای قالیباف به عنوان کسی که پرچمی را در عرصه اصولگرایی بلند کرده بود بسیار موجب خوشحالی و تشکر جریان اصولگرایی شد، ما به غیر از این هم در جریان اصولگرایی انتظار نداشتیم که چیزی اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام پژمانفر ابراز داشت: الحمدالله این موضوع باعث شد که جریان های اصولگرا ورود با نشاطی را داشته باشند، امیدوارم که نتیجه این قضیه با همراهی مردم باشد تا در روز جمعه در یک مرحله تصمیمشان را عملی کنند و تیم حاشیه درست کن برای نظام را کنار بزنند و یک تیم عملیاتی را برای نظام انتخاب کنند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات