۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۰۰۷۱۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد؛

برپایی راهپیمایی در راستای محکومیت جنایات آل خلیفه در قم

لطفی به اقدامات دولت بحرین و کشتار مردم بیگناه اشاره کرد و گفت: مردم قم بعد از نماز جمعه در حمایت از مردم بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه، تظاهراتی از مصلی قدس به سمت چهارراه شهدا برگزار خواهند کرد.
لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، نصرت الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به در پیش بودن 15 خرداد اشاره کرد و گفت: امسال 15 خرداد همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود و امام راحل همواره بر زنده نگه داشتن این روز تاکید داشتند.

وی گفت: باید در چنین ایامی بکوشیم تا این روز و یاد و خاطرات آن زنده نگه داشته شده و همواره همگان در این زمینه باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

لطفی افزود: یکی از اقدامات برگزاری تجمع است که تجمع مردم ولایی قم روز 15 خرداد از کنار بیت تاریخی امام راحل آغاز و مردم در یک حرکت هماهنگ تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت می کنند و در نهایت نماز جماعت ظهر و عصر در این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر برگزاری مراسم پرشور گفت: در تلاش هستیم تا یک برنامه آبرومند در این روز برگزار شود تا بتوانیم اثرات این حماسه عظیم مردم قم را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی همچنین به فرارسیدن 14 خرداد اشاره کرد و گفت: مراسم سالگرد امام راحل نیز در این روز در استان قم برگزار می شود تا بتوانیم یاد و خاطره امام راحل را زنده نگه داریم.

لطفی گفت: این روز همچنین سالگرد انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری است که باید در این روز به این انتخابات و اهمیت و جایگاه این مجلس نیز پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم همچنین به اقدامات دولت بحرین و کشتار مردم بیگناه اشاره کرد و گفت: مردم قم بعد از نماز جمعه در حمایت از مردم بحرین و محکومیت رژیم آل خلیفه، تظاهراتی از مصلی قدس به سمت چهارراه شهدا برگزار خواهند کرد.

وی عنوان داشت: قلوب آزادی خواهان جهان به دلیل جنایت اخیر رژیم آل خلیفه جریحه دار است و سفر ترامپ به منطقه نشان دهنده چراغ سبز آنها به آل خلیفه برای دست زدن به چنین جنایاتی بود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات