۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۱۹۳۸
امام جمعه دابو و دشت سر:

سند ۲۰۳۰ نشانگر بی بصیرتی در تمکین به مبانی دینی است

حجت الاسلام تقی زاده آملی گفت: جانبازان و ایثارگران ذخائر انقلاب هستند نه اختلاس گران و کسانی که با بی غیرتی تمام سند ۲۰۳۰ را امضا کرده و می خواهند به فرزندان معصوم در مهدکودک ها و مدارس ابتدایی دهند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست بصیرتی که همزمان با ماه مبارک رمضان در آمل برگزار شد اظهار داشت: ماه رمضان فرصت ارزنده ای در راستای بصیرت افزایی انسان است که نیاز می رود بهره گیری شایسته ای صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: انسان می تواند ره توشه خوبی برای سرای آخرت خود فراهم کرده و به رضایت خداوند متعال و عاقبت بخیری دست پیدا کند که باید از فرصت نورانی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: ماه رمضان زمان مناسبی برای تحکیم پیوند با تعالیم والای دینی است که ضرورت دارد تلاش های و اقدامات شایسته ای را در این مسیر صورت دهیم.

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: کیاست، ذکاوت و تیزهوشی بندگان خوب خدا در این ضیافت الهی سبب فرصت سازی لازم برای زندگی همراه با سلامت می شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی بیان داشت: انسان می تواند با اعمال نیکو و شایسته در این ماه و استفاده درست زمینه نجات بخشی دنیا و آخرت خویش را فراهم سازد و به تعالی حقیقی دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مشروعیت دعا از منظر اسلام و ادیان دیگر ملموس و مورد عنایت آموزگاران دینی قرارگرفته و انسان عاقل و بالغ با بهره گیری از سبک زندگی دینی مسیر هدایت گری را رقم می زند.

وی ادامه داد: بهره گیری از سبک زندگی دینی برکات ارزنده ای برای انسان دارد که ضرورت دارد این امر مهم و بزرگ را در برنامه های خود وارد کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: جانبازان و ایثارگران ذخائر انقلاب هستند نه اختلاس گران و کسانی که با بی غیرتی تمام سند ۲۰۳۰ را امضا کرده و می خواهند به فرزندان معصوم در مهدکودک ها و مدارس ابتدایی دهند.

 حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهارداشت: وجود حلقه های قرآنی و برکت حضور در ضیافت ماه رمضان را در کنار علقه به محرم و صفر داریم که باید بهره های بسیاری از آن صورت دهیم.

وی تصریح کرد: تمکین کردن به مبانی غیردینی نشان از عدم بصیرت لازم به خدا و مبانی دینی است که ضرورت دارد در راستای گسترش مبانی دینی در جامعه کوشا باشیم./۲۰۲/۱۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات