۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۰۳۷۰۹
هانی زاده:

منافقین متهمان اصلی حوادث تروریستی تهران هستند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته میان منافقین و عربستان سعودی گفت: منافقین با همراهی با عربستان سعودی متهمان اصلی حوادث تروریستی روز گذشته در تهران هستند.
هانی زاده

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دیدار ترامپ از عربستان سعودی سبب شکل گیری مجموعه تروریستی با شرکت آل سعود، رژیم صهیونیستی، آمریکا، داعش و جبهه النصره شد، اظهار داشت: آمریکا، عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی در تغییر شطرنج سیاسی و نظامی خاورمیانه در عراق و سوریه با شکست مواجه شده اند و از آنجا که جمهوری اسلامی ایران در رأس محور مقاومت قرار دارد، عربستان با هزینه صدها میلیارد دلار برخی مجموعه های تروریستی از جمله گروهک منافقین را مجبور به انجام عملیات تروریستی در تهران کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حوادث تروریستی تبعات و پیامدهایی خواهد داشت، ابراز داشت: جمهوری اسلامی توانایی جلوگیری از چنین عملیات های تروریستی را داراست؛ و عربستان سعودی در کنار داعش، منافقین و جبهه النصره در حوادث تروریستی نقش دارد.

هانی زاده بیان داشت: دیدار سال گذشته ترکی بن فیصل با سرکرده گروهک منافقین در پاریس نوعی هماهنگی میان منافقین و عربستان سعودی برای انجام عملیات های تروریستی در ایران بود و عملیات مذکور در نوع خود با توجه به امنیت پایدار چندین ساله جمهوری اسلامی ایران توجه رسانه های خارجی را جلب کرد.

وی امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را عامل خشم حکومت های دیکتاتور منطقه برشمرد و گفت: پذیرش مسؤولیت حمله از سوی داعش با توجه به عدم وجود هیچ زمینه ای برای حضور این گروه در کشورمان حرکتی انحرافی است و منافقین متهم اصلی هستند اما در عین حال هماهنگی میان منافقین و داعش با عربستان، رژیم اشغالگر قدس و آمریکا وجود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان شد: عربستان سعودی حرکتی را برای جلب توجه جهانیان به سوی قطر انجام داد تا با بحران سازی در منطقه بتواند عوامل خود را به ایران داخل کند؛ از این رو باید با وحدت کامل در برابر گروه های تروریستی ایستادگی کنیم./۹۴۵۶ / ۳۰۲/ص

ارسال نظرات