۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۰۵۵۶۴
آیت الله توکل:

حضور جوانان در مراسم شب های احیا دشمن شکن است

آیت الله توکل حضور گسترده جوانان محب اهل بیت را در مجالس شب های احیا دشمن شکن نامید و گفت: در شب های احیا به برکت امیرمؤمنان(ع) همه نقشه ها و حربه های دشمنان برای انحراف جوانان در هم شکسته می شود.
شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل شب احیای ۲۱ ماه رمضان بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در مصلای بزرگ جمعه بابل با بیان مقدمات رسیدن به درجه ایمان واقعی، گفت: انسان تنها با انجام اعمال نورانی و ترک اعمال ظلمت آفرین می توانند به وادی نور برسد.

وی افزود: بسیاری از افراد در انجام اعمال نورانی موفق هستند اما درترک اعمال ظلمانی نمی توانند توفیقی به دست آورند.

استاد حوزه علمیه قم انجام اعمال عبادی را موجب نورانیت دانست و خاطرنشان کرد: افرادی زیادی با انجام اعمال عبادی کوهی از اعمال نیک را جمع می کنند اما با انجام صحنه های گناه آلود به تدریج حرارت ایمان را از دست می دهند.

وی ادامه داد: دستیابی به ایمان به صورت تدریجی با انجام واجبات و ترک محرمات به دست می آید تا انسان به نور ایمان دست پیدا کند.

آیت الله توکل به نشانه های حجت های الهی پرداخت و خاطرنشان کرد: برای حجت خدا ندانستن و نتوانستن راه ندارد زیرا علم و قدرت او از خداوند متعال ناشی شده است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) با اذن الهی و به درخواست یکی از افراد با یک اشاره ماه را به دو قسمت تقسیم کرد و این معجزه پیامبر(ص) امروز توسط دانشمندان در دو تکه بودن ماه به اثبات رسیده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به برخی از این معجزه های از سوی مولای متقیان اشاره کرد و گفت: امیرمؤمنان(ع) به درخواست یکی از یاران در همان لحظه خطبه ای بدون نقطه و در جایی دیگر خطبه ای بدون الف را قرائت کرد که این از یک فرد عادی برنمی آید.

وی عشق به امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) را سرمایه ای بزرگ بیان کرد و اظهار داشت: سرمایه محبت اهل بیت(ع) را با گناه از دست ندهید و همواره از خود مراقبت کنید.

آیت الله توکل شکوه حضور گسترده محبان به اهل بیت(ع) را در مجالس شب های احیا دشمن شکن نامید و تأکید کرد: در شب های احیا به برکت امیرالمومنین(ع) همه نقشه ها و حربه های دشمنان برای انحراف جوان های ما در هم شکسته می شود  و محاسبات دشمن بر هم می خورد.

وی ادامه داد: دشمن با تمام ابزار خود به جنگ با اسلام حقیقی به ویژه در جنگ نرم آمد که از جمله آن وارد کردن حربه فحشا و شهوت جنسی برای انحراف جوانان مؤمن و خداجو است.

عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم جوانان مؤمن این دوران را بهتر از صحابه پیامبراسلام(ص) درصدر اسلام در بدر و احد بیان و تصریح کرد: جوانان امروز که پیامبر(ص) و ائمه معصوم(ع) و معجزات آنان را ندیدند اما تنها بر اساس ایمان و باور قلبی و آثار برجسته حجت های بالغه الهی در راه ایمان به خدا استوار و محکم هستند، دارای جایگاهی بالاتر از صحابه پیامبر(ص) می باشند.

وی افزود: دشمن با صرف هزینه های هنگفت و تجهیزات پیشرفته بدحجابی و تعهدهایی مانند 2030 را راه می اندازد تا جامعه ما را به بیراهه بکشاند اما نام اهل بیت(ع) و ایام عزای سید الشهدا(ع) و شبهای احیا باطل السحر همه نقشه های آنان است.

آیت الله توکل تأکید کرد: متاسفانه هنوز عده ای دور از فهم همچنان مصر به اجرای سند آموزشی 2030 در کشور هستند اما آنان باید بدانند که عفت و پاکدامنی در جان مردم کشور ما عجین شده است.

وی ادامه داد: حجاب زهرایی افتخار جهان اسلام است و مردم غیرتمند ما همچنان در مسیر ولایت نخواهند گذاشت سندهایی مانند 2030 در کشور اجرایی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با تأکید بر حفظ ایمان و مراقبت از خود در براب امتحان های سخت، خاطرنشان کرد: نباید  از ریزش افراد سست ایمان نگران بود زیرا موجب ماندن افراد ثابت قدم مومن برای ایجاد حادثه بزرگ آخرالزمان یعنی مساله ظهور می شود.

وی افزود: خود را برای قرار گرفتن در زمره یاران امام عصر(عج) آماده کنید زیرا شرایط منطقه بسیار به شرایط ما قبل ظهور نزدیک است./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات