۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۱۲۰۵۴
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

موشک های نقطه زن سپاه پاسداران همچون تیری بر قلب دشمنان انقلاب است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت امروز انقلاب مرهون درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و سربازان اسلام در یگانهای نظامی و انتظامی است، گفت: امروز موشک های نقطه زن سپاه پاسداران همچون تیری بر قلب دشمنان انقلاب و حامی مستضعفان و مسلمانان جهان است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تقدیر از مجاهدت و ایثار یگان هوانیروز تصریح کرد: غرش پرندگان هوانیروز در دوران دفاع مقدس ماندگار و ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت:  هرجا که نظام به دفاع نیاز داشت بالگردهای هوانیروز همپای سایر رزمندگان، التیام بخش دلهای مادران شهدا و یتیمان از انقلاب پاسداری می کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: دشمن هویت باخته و منافق درصدد بود که استقلال ایران را با تیر انتقام به تاراج بسپارد اما دستانی از جنس غیب از سوی ولایتمداران هوانیروز نفس خبیثان را به شماره انداخت.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: هوانیروز در عملیات مرصاد مسیر انقلاب را هموار ساخت و در برابر دشمنان انقلاب و اسلام قد  علم کرد و آنها را در تنگه مرصاد زمین گیر کرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: هوانیروز روح انگیز، جان برکف و سرسپرده ولایت و ملت است و در مسیر تداوم انقلاب و اسلام عملیات های شجاعانه ای را از خود به نمایش گذاشته است.

این مسؤول در ادامه بیان داشت: خوشبختانه فرزندان رهبر معظم انقلاب در تمام یگانهای نظامی از جمله سپاه، ارتش، بسیج، نیروهای هوایی و زمینی پاسدار ارزش های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و اسلام هستند.

وی تأکید کرد: امروز موشک های نقطه زن سپاه پاسداران همچون تیری بر قلب دشمنان انقلاب و حامی مستضعفان و مسلمانان جهان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: امنیت امروز انقلاب مرهون درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و سربازان اسلام در یگانهای نظامی و انتظامی است امید است بتوان با تلاش و جدیت لازم پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رساند./302/8571/ب1

ارسال نظرات