۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۵۷۴۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آمریکایی ها در مسأله برجام نیز مثل دیگر مسائل محکوم به شکست هستند

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: آمریکایی ها باید بدانند که در مسأله برجام نیز مثل دیگر مسائل محکوم به شکست هستند و خیلی زود ما آن فرمایش بلند امام که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را در این مسأله به نظاره خواهیم نشست
حجت الاسلام جمشیدی

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: آمریکایی ها با تصویب تحریم های جدید همان طوری که از ابتدا تا به امروز راه و روششان این بوده برجام را نقض کرده و این نشان داد که نباید به هیچ وجه به آنها اعتماد کرده و فریب خنده های تلخ آن ها را خورد.

وی افزود: البته در حین برجام و بعد از آن، رهبر معظم انقلاب بارها این نکته را متذکر شدند که نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد، و امروز با این تحریم ها چهره خبیث آمریکایی ها بیش از پیش برای همگان روشن شد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که برجام دستاوردهایی نیز داشت که نمی شود آن را انکار کرد، بیان داشت: مهم ترین دستاورد برجام اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان بود.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی ادامه داد: برجام نشان داد که ایران اسلامی یک حقوق حقه و مسلمی را در بحث فناوری صلح آمیز هسته ای دارد و به الزامات ان نیز پایبند است البته نه به این مقدار که این الزامات جمهوری اسلامی را در حرکت محدود کرده و دست دشمنان را باز بگذارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسؤولان ایران اسلامی باید تمهیداتی بیندیشند و از همگرایی سایر همپیمانان آمریکا مثل اروپا در بحث تحریم ها جلوگیری کنند و تدابیر مقابله جویانه ای را با تحریم های دشمنان که به تصریح  خود مقامات خارجه موجب خدشه در جسم و روح برجام شده، داشته باشند و با جسارت مقامات آمریکایی که ناقض استقلال و آزادی اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی است، مقابله کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره بر صیانت از دستاوردهای انقلاب که استقلال و آزادی در بخش های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است پای فشرده اند، که من جمله دایره این استقلال در بحث تعاملات سیاسی و بین المللی است، گفت: ما به هیچ کشوری حتی اگر ادعای ابرقدرتی داشته باشد، تا امروز اجازه نداده ایم که سیاست های سلطه جویانه اش را بر ما تحمیل کند و بعد از این هم این اجازه را نخواهیم داد.

وی در پایان اظهار داشت: آمریکایی ها باید بدانند که در مسأله برجام مثل دیگر مسائل محکوم به شکست هستند و خیلی زود ما آن فرمایش بلند امام که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را در این مسأله به نظاره خواهیم نشست./907/ ۳۰/ص

ارسال نظرات