۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۱۶۰۰۸
یکم و دوم شهریور؛

اعزام کاروان های خراسان جنوبی به حج تمتع ۹۶ آغاز می شود

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه اعزام کاروان های حج تمتع استان روزهای یکم و دوم شهریورماه انجام می شود، گفت: روزی سه پرواز از فرودگاه بین المللی بیرجند به سمت مکه معظمه انجام خواهد شد.
حج تمتع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش زائران حج تمتع 96 خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش از یک هزار و 200 نفر در جلسه توجیهی و آموزشی حج تمتع استان حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 700 نفر در سال جاری از استان به حج تمتع 96 اعزام می شوند، گفت: امسال 600 کاروان در قالب کاروان های 85 نفره، 115 نفره، 135 نفره و 160 نفره در 116 هتل که از این تعداد 94 هتل در مکه معظمه و 22 هتل در مدینه منوره قرار دارد اسکان پیدا می کنند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: همچنین مدت اقامت زائران حج تمتع 96 در مکه معظمه حدود 25 روز و در مدینه منوره حدود 6 روز است.

نوفرستی با بیان اینکه 350 پزشک در مکه معظمه و مدینه منوره حضور دارند، تصریح کرد: پرواز زائران حج تمتع خراسان جنوبی برای نخستین بار از فرودگاه بین المللی بیرجند و با هواپیمایی ایران ایر صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های حج تمتع استان روزهای یکم و دوم شهریورماه انجام می شود، تصریح کرد: روزی سه پرواز از فرودگاه بین المللی بیرجند به سمت مکه معظمه انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حجاج ایرانی بهتر است در عربستان وقت خود را صرف بازارهای این کشور نکنند و از فرصت معنوی این سفر به بهترین شکل استفاده کنند.

نوفرستی با بیان اینکه مسلمانان باید پیام رسان مهر، محبت، وحدت و یکپارچگی امت اسلام باشند، اظهار کرد: حجاج به قوانین و مقررات کشور میزبان احترام بگذارند تا شاهد مشکلی نباشیم./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات