۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۱۹۷۷۵
مسؤول موسسه سراج همدان:

منجی هراسی هدف اصلی غرب و قدرت های جهان است

مسؤول موسسه سراج همدان گفت: یکی از برنامه های هالیوود این است که چهره منجی را در دنیا خراب کند که ذهن مخاطبان را به صورت غیر مستقیم به سوی مقابله با منجی سوق می دهد.
حجت الاسلام بطحائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید سعید بطحائیان مسوول موسسه  تبلیغی سراج همدان شب گذشته در مراسم شهادت امام جواد(ع) در آستان امامزاده عبدالله شهر همدان بیان داشت: ولادت امام جواد(ع) به قدری با برکت بود که در این باره امام رضا(ع) می فرماید امام جواد(ع) با برکت ترین مولود اهل بیت(ع) بود.

وی با بیان اینکه حضور امام جواد(ع) سبب زمینه سازی امامت امام زمان(عج) شد تصریح کرد: امامت امام جواد(ع) در کودکی سبب شد تا زمینه ساز امامت امام زمان(عج) در کودکی شود.

مسؤول موسسه سراج همدان با اشاره به شبهات فرق انحرافی در زمان امام رضا(ع) و امام جواد(ع) بیان داشت: امام جواد(ع) با کرامت های خود جلوی تمامی شبهات زمان خود را گرفت و نشان داد که امامت و ولایت فقط با انتصاب از ناحیه باری تعالی صورت می گیرد.

وی در ادمه ابراز داشت: زمانی که یحیی ابن اکثم به قصد مناظره با امام جواد(ع) از ایشان سوالی پرسید امام جواد(ع) با بیان تمامی حالات سوال نشان داد که علم امام علمی الهی است.

حجت الاسلام بطحائیان با اشاره به زندگی مومنان و مساله برکت در زندگی خاطرنشان کرد: حیات مومنان در دنیا دارای برکتی الهی است و این خصلت را خداوند متعال به واسطه مجاهدت در راه باری تعالی به آنها می دهد.

وی در ادامه با اشاره به زندگی با برکت شهدا اظهار داشت: شهدایی همچون محسن حججی در حالی که جوان بودند توانستند از عمر خود به نحو احسن استفاده کنند به طوری که برکت عمر و زندگی آنها جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به مساله غیبت ابراز داشت:  یکی از دلایل غیبت امام زمان(عج) این است که ایشان در معرض خطر است و در زمان حاضر نیز آمریکا و قدرت های جهانی برای از بین بردن ایشان مطالعه و برنامه ریزی می کنند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت هالیوود در رابطه با منجی هراسی در دنیا گفت: یکی از برنامه هالیوود این است که چهره منجی را در دنیا خراب کند که ذهن مخاطبان را به صورت غیر مستقیم به سوی مقابله با منجی سوق می دهد./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات