۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۳۱۹۷۹
آیت الله طه محمدی:

ترویج پدافند غیر عامل نیازمند ساختار شکلی است

امام جمعه همدان با بیان این مطلب که برنامه ریزی لازمه رسیدن به مساله مهم پدافند غیر عامل است، گفت: ترویج پدافند غیر عامل نیازمند ساختار شکلی است و لازمه آن فکر دقیق و برنامه ریزی است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بعد از ظهر امروز در دیدار معاون وزیر کشور در پدافند غیر عامل با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل اظهار داشت: در کشور تفکری در پدافند غیر عامل نداریم.

وی افزود: اصل پدافند بسیار مهم است و باید این مساله در یک کتاب مبسوط تنظیم شود و به افراد دانش اموز آموزش داده شود و وظیفه اقشار مختلف جامعه مشخص شود.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان این مطلب که برنامه ریزی لازمه رسیدن به مساله مهم پدافند غیر عامل است، گفت: ترویج پدافند غیر عامل نیازمند ساختار شکلی است و لازمه آن فکر دقیق و برنامه ریزی است.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: ترویج پدافند غیر عامل در کشور امری مهم است که در بسیاری موارد می تواند بخش مناسبی در زمینه مناسبات دفاعی را بر عهده داشته باشد.

وی یادآور شد: بسیاری از موارد موجود در پدافند غیر عامل در روایات تذکر داده شده است و باید همه افراد نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در بسیاری از موارد انجام برخی موارد جزیی، در امور پدافندی می تواند تا حد زیادی مشکلات را برطرف کند و هر کس بتواند یک نفر را زنده کند گویی یک جامعه را زنده کرده است.

وی گفت: هر کس در امور کاری خودش محوریت دارد و باید در امور آموزشی مدارس ورود کرد و پدافند غیر عامل باید در امور عمرانی و سازه ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه همدان افزود: در کشور پول های زیادی هزینه می شود بدون این که نتیجه خاصی را به دنبال داشته باشد./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات