۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۳۳۷۱۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

مسؤولان از تجمل گرایی و اسراف بیت المال دوری کنند

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی اخلاق مداری را ویژگی مهم یک مدیر دانست و گفت: فردی می تواند مدیر موفق و کارآمد باشد که اخلاق مداری و عمل به قوانین و مقررات را در اولویت کاری خود قرار دهد و از تجمل گرایی و اسراف بیت المال دوری کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، افزود: بهبود وضعیت زندگی و معاش مردم باید در اولویت کاری مدیران کشور قرار بگیرد؛ زیرا با برنامه ریزی دقیق و کاربردی می توان وضعیت اقتصادی مردم را ارتقا داد.

خصوصیات مدیر برتر در نظام اسلامی

وی اخلاق مداری را ویژگی مهم یک مدیر عنوان کرد و افزود: فردی می تواند مدیر موفق و کارآمد باشد که اخلاقمداری و عمل به قوانین و مقررات را در اولویت کاری خود قرار دهد و از تجمل گرایی و اسراف بیت المال دوری کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به دیگر خصوصیات مدیر موفق اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش جهادی، خدمتگزاری صادقانه، یاری محرومان، تعهد در انجام به موقع وظایف و تکریم ارباب رجوع از دیگر خصوصیات مدیر برتر در نظام اسلامی است.

ضرورت مقابله با هدر رفت بیت المال

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی جلوگیری از هدر رفت بیت المال را امری ضروری داست و تاکید کرد: باید منابع ملی و بیت المال برای ارتقای بهره وری و تولید بیشتر به کار گرفت و به کمک نیروی انسانی کارآمد در مسیر رشد اقتصادی حرکت کرد.

وی اضافه کرد: دستگاههای نظارتی نیز با دقت بیشتر از هدر رفت احتمالی منابع ملی و بیت المال جلوگیری کنند و با متخلفان این مسائل به طور جدی و قانونی برخورد کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مدیران استان موضوع اشتغال جوانان را مورد توجه قرار دهند و با تدبیر درست و اصولی در راستای کاهش نزخ بیکاری در جامعه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان کرد: این انقلاب امانت بسیار ارزشمندی است که بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر به ما هدیه دادند و اکنون وظیفه مدیران و مردم کشور است که با تمام وجود برای حفظ و گسترش ارزشهای دینی و معنوی انقلاب تلاش کنند.

ضرورت تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ ایرانی اسلامی در کشور

وی با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ ایرانی اسلامی در کشور، ابراز داشت: مدیران به عنوان تصمیم گیران کشور باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور خود قرار دهند و با برنامه ریزی راهبردی فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را در کشور احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به بی اثر بودن تحریم های دشمنان، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی آسیب زدن به انقلاب بودند و با وضع تحریم های ظالمانه قصد داشتند کشور را از مسیر خود منحرف کنند اما با صبر و استقامت ملت ایران نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش رسا، درس کلاس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 15روز یک بار در بیت امام جمعه اراک برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات