۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۸۹۵
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

بسیج حافظ هویت اسلامی و ملی ما در برابر دشمن است

حجت الاسلام تقی پور بسیج را یک حفاظ محکم مردمی برای حفظ اسلام و نظام اسلامی بیان کرد و گفت: بسیجیان پاسداران و حافظان هویت اسلامی و ملی ما هستند و این حضور شامل فعالیت هایی در زمینه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کنار فعالیت نظامی آن ها می شود.
تقی پور در جمع ایثارگران گتاب تقی پور در جمع ایثارگران گتاب تقی پور در جمع ایثارگران گتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امشب در جمع ایثارگران و بسیجیان شهر گتاب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: شجره طیبه بسیج، درختی تنومند و با برکتی است که از همان تاسیس خود به فرمان امام راحل، برای کشور و اسلام ثمره های خود را تقدیم کرد.

وی بسیج را عرصه کار و فعالیت جهادی عنوان کرد و افزود: بسیج عرصه حضور مجاهدان مومنی است که هر در زمان و مکان آماده خدمت به اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه گتاب منحصر کردن بسیج را به عرصه نبرد و حضور نظامی یک اشتباه دانست و تاکید کرد: حضور و فعالیت نظامی بسیج گوشه ای از عرصه گسترده فعالیت های بسیج است و عرصه فعالیت های جهادی بسیج، حضوری توام با ایمان و تقوای الهی برای خدمت صادقانه محسوب می شود.

وی با بیان این که بسیجی کار و خدمت در نظام اسلامی را یک جهاد خارج از چارچوب های اداری صرف می بیند، تصریح کرد: بسیج نیروی مومن، سختکوش و جهادی است که نوع خدمت آن به جامعه با همه توان برای کسب رضای الهی صورت می گیرد.

حجت الاسلام تقی پور بسیج را یک حفاظ محکم مردمی برای حفظ اسلام و نظام اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: بسیجیان پاسداران و حافظان از هویت اسلامی و ملی ما هستند و این حضور شامل فعالیت هایی در زمینه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کنار فعالیت نظامی آن ها می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید امام خامنه ای برای یک عزم جهادی در عرصه اقتصادی به ویژه با نگاه اقتصاد مقاومتی، تبعیت و اجرای آن بر همه بسیجیان یک فرض است زیرا دشمن با شناخت ضعف های اقتصادی در کشور، بخش مهمی از فشارهای خود علیه نظام اسلامی را در حوزه اقتصادی معطوف کرد.

استاد حوزه و دانشگاه بسیج را در ادامه مکتب کربلا بیان کرد و گفت: بسیجیان ادامه دهنده راه شهدای کربلا در تبعیت از قیام سیداالشهدا(ع) هستند و باید با تمام توان برای پاسداری از حریم ولایت تلاش کنند.

وی افزود: دشمن از حضور و آمادگی بسیجیان در صحنه می ترسد و اعلام دشمنی آن ها با بسیج برای از بین بردن جریان جوشان و حرکت آفرین تفکر بسیجی در جامعه ما است.

حجت الاسلام تقی پور با هشدار نسبت به انکار بسیج و مخالفت با آن، تاکید کرد: طراحی دشمن علیه بسیج در جهت جدا کردن بدنه مردمی از نظام اسلامی بای حفاظت و صیانت آن است و کنار گذاشتن بسیج خفت و ذلت را برای جامعه در پی خواهد داشت./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات