۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۴۱۶۸۲
برنامه های قرآنی آستان قدس رضوی در هفته وحدت؛

تعویض پرچم گنبد حرم امام رضا

برنامه های قرآنی آستان قدس رضوی در هفته وحدت اعلام شد.
حال و هوای حرم مطهر امام رضا (ع) در عید مبعث

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، به‌مناسبت هفته وحدت، میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) برنامه‌های قرآنی متنوعی در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

بنابر این گزارش، برگزاری برنامه غنچه‌های فاطمی ویژه کودکان از دیگر برنامه های هفته وحدت در تاریخ 11، 13 و 15 آذرماه در کارگاه مهدالرضا(ع) واقع در رواق حضرت زهرا(س) است که در این برنامه کارگاه‌های آداب زیارت، آموزش آیات کاربردی و احادیث، قصه ائمه(ع)، بیان احکام، امام شناسی و آموزش سیره پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، نقاشی، اجرای شعر و سرود، رنگ آمیزی، ساخت کاردستی و بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است.

برگزاری محافل ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز جماعت صبح و بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) و دارالقرآن الکریم، برپایی محفل انس با قرآن در جوار عترت همزمان با شب میلاد حضرت محمد(ص) در رواق امام خمینی(ره) و محفل و جنگ قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در دارالقرآن بخشی از برنامه‌های این ایام است.

همچنین برپایی نمایشگاه نور با موضوعات انس با قرآن و اخلاق نبوی، مسابقه کتابخوانی کارگاه‌های قرآنی و هنری، برگزاری نشست‌های قرآنی قبل از نماز ظهر و عصر و بعد از نماز مغرب و عشا در دارالقرآن الکریم از دیگر این فعالیت‌ها به شما می‌رود.

علاوه بر این از 9 تا 15 آذرماه کارگاه قرائت نور در رواق‌های دارالحجه(ع)، دارالقرآن، حضرت معصومه(س)، امام خمینی(ره) و شبستان قرآن و نهج البلاغه برگزار و در این کارگاه آیات مرتبط و با محوریت شخصیت پیامبر(ص) ارائه می شود./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات