۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۴۴۷۹۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فتنه هنوز تمام نشده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينكه فتنه هنوز تمام نشده است، گفت: عناصر و جریان فتنه به دنبال فرصت مناسب بوده و در جهت براندازی نظام در کمین هستند.
سخنران محمدحسين صفارهرندی در همایش صف آرايی انتخاباتی جريانهاي سياسی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدحسین صفارهرندی در نشست روشنگری با موضوع فتنه و جریان نفوذی در کازرون با اشاره به ابعاد فتنه و لزوم شناخت دشمن اظهار داشت: ما نباید فکر کنیم فتنه تمام شده است، بلکه عناصر و جریان فتنه به دنبال فرصت مناسب بوده و در جهت براندازی نظام دائماً در کمین هستند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد فکری و اعتقادی بعضی افراد گفت: چنین افرادی در نظام اسلامی جایگاهی ندارند و منفور مردم و ملت هستند.

صفار هرندی در رابطه با جریان انحرافی گفت: امروز جای بسی تاسف است که این جریان با تغییر رویکرد در جهت مقاصد دشمن حرکت می‌کنند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش فارس، این مقام مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار»، رسالت خواص را در شرایط کنونی بسیار حساس دانست و گفت: امروز افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌وی‍‍‍ژه جوانان خلاق نباید منتظر سازمان‌ها و نهادها و بودجه‌های دولتی باشند، بلکه باید با ایجاد تفکر و ایده‌های نو به حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه اقدام کنند.

وی دغدغه مقام معظم رهبری را مسائل فرهنگی دانست و گفت: امروز با توجه به هجمه‌های سنگین دشمن در جنگ نرم یا همان شبیخون فرهنگی، رسالت همه ما دشوارتر از قبل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید در این راستا با پیروی از مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد./۹۶۹//۱۰۲/خ

 

 

ارسال نظرات