۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۴۵۱۷۴
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون آذربایجان غربی تأکید کرد؛

وحدت ملی حول محور ولایت فقیه و همدلی مردم است نه فراموش کردن ظلم فتنه گران

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی در بیانیه ای به مناسبت ۹ دی، تأکید کرد: وحدت ملی در جامعه اسلامی یعنی وحدت حول محور ولی فقیه و همدلی مردم در پیشبرد آرمان های والای انقلاب اسلامی؛ نه وحدت ملی به معنای فراموش کردن ظلمی که فتنه گران و سران فتنه به نظام اسلامی روا داشتند.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سالگرد حماسه تاریخی و یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تخشوهم و اخشون» مائده/3

«این حادثه( حماسه 9 دی)، حادثه‌ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.»

حضرت امام خامنه ای حفظه الله

یکی از ارکان قدرت نظام اسلامی اراده عمومی ملت ایران در پاسداشت نظام جمهوری اسلامی و اعتماد همه جانبه مردم به این نعمت الهی است. نمونه های بی شمار فداکاری امت خداجو در تثبیت و تعالی نظام اسلامی در تاریخ معاصر گواه بیّنی برای این مدعاست. تلاش بی وقفه و خودجوش ملت مسلمان در طول سلطنت طاغوت و تحمل رنج ها و مشقت های طاقت فرسا، کمترین خللی به انگیزه مردم در مبارزه با رژیم استبدادی و سر سپرده پهلوی وارد نکرد و با هدایت این سیل خروشان توسط امام خمینی (ره)، ریشه شجره خبیثه در ام القرای اسلامی خشکانده شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم همواره به عنوان پیشقراولان نظام اسلامی در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمنان مانع بزرگی در برابر زیاده خواهی های استکبار بوده اند. چرا که در برهه های سخت و حساس با وحدت و همدلی چشمگیر و با پیروی از ولایت فقیه پشتیبان اصول اساسی نظام اسلامی و مصداق بارزی از آیه شریفه " واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا " بوده اند.

نهم دیماه یکی از حوادثی بود که بصیرت ملت ولایتمدار ایران باعث تضمین بقای نظام اسلامی شد. ملتی که در اوج نشاط موفقیت پس از آزمون بزرگ مردم سالاری؛ به یکباره شاهد شبهه افکنی معدودی از عناصر خودفروخته شدند که زمزمه های تفرقه در صفوف متحد مردم را سر داده بودند. این فرمایش امام خامنه ای حفظه الله تعبیر روشنی از وقایع فتنه به دست می دهد که فرمودند: "مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعیشان این بود. می خواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند، و نتوانستند."

آری، دشمنان رمز ثبات نظام جمهوری اسلامی را دریافته بودند. به همین دلیل اقدام به ایجاد یأس و نا امیدی و برتافتن اعتماد- این سرمایه عظیم- از مردم بودند که با یاری خداوند و تدبیر و کیاست مقام معظم رهبری حفظه الله به عنوان محور وحدت نظام اسلامی، توطئه دشمنان در نطفه خفه شد. اما هزینه ای که سران فتنه و پیاده نظام آن ها بر روی دست نظام گذاشتند و اعتمادی را که با زحمت به دست آمده بود از بخش هایی از بدنه جامعه سلب نمودند را چگونه می توان جبران نمود؟ حال که زمزمه های ناصوابی از فراموشی حوادث فتنه و جرم فتنه گران شنیده می شود را چگونه می توان شنید و خاموش بود؟

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان آذربایجان غربی با صدای رسا اعلام می کنیم: وحدت ملی در جامعه اسلامی یعنی وحدت حول محور ولی فقیه و همدلی مردم در پیشبرد آرمان های والای انقلاب اسلامی؛ نه وحدت ملی به معنای فراموش کردن ظلمی که فتنه گران و سران فتنه به نظام اسلامی روا داشتند و با زیر سوال بردن اصل نظام اسلامی مایه خوشنودی دشمنان جمهوری اسلامی ایران شدند. ما اعلام می داریم که تنها گزینه موجود رسیدگی به جرم بزرگ سران فتنه در دادگاه اسلامی و مجازات این عاملان استکبار است و از همه مردم شریف استان درخواست می نماییم با حضور در مراسمات گرامیداشت این حماسه عظیم عاشورایی، مهر تأیید دیگری بر حمایت همه جانبه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند./936/د103/ب1

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات