۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۴۳۸
آیت الله خاتمی:

مردم مراقب موج سواری ضد انقلاب باشند/ هیچکس جرأت تجاوز به ایران را ندارد

عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات و مطالبات اقتصادی مردم، از آنان خواست که مراقب موج سواری ضد انقلاب باشند.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم حماسه ۹ دی در میدان شورای این شهر، اظهار داشت: مردم نجیب، بصیر، ولایتمدار و مهمان نواز استان کریمان همیشه در میدان عمل تا پای جان خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

وی افزود: وجود آیت الله جعفری در طول این چهل سال در سنگر امامت جمعه بسیار ارزشمند است، ایشان در فتنه سال ۸۸ در خطبه های آتشین خود فتنه گران را محکوم کرده اند و چهره محبوب  این استان هستند؛ همچنین حجت الاسلام علیدادی مدیری هوشمند و توانمند در عرصه های مختلف و یک شخصیت جهادی و انقلابی است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: استان کرمان زادگاه فرزند شایسته و قهرمان اسلام سردار سرافراز آقای حاج قاسم سلیمانی است؛ با وجود عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کشوری جرأت تهاجم به ایران اسلامی را ندارد؛ مردم ایرانی اسلامی در حماسه ۹ دی نشان دادند این انقلاب و کشور را تا پای جان خود دوست دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ بعد از ۸ ماه فتنه گری که با حمایت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم رخ داد، با اقتدار مردم بزرگ ایران اسلامی برچیده شد؛ منافقان و سلطنت طلبان با حضور مردم در حماسه ۹ دی شکست خوردند آنها باید بفهمند که با این ملت نمی توانند شوخی کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آشوب گران با حمایت های غرب به هیج جایی نمی رسند، ملت ایران همیشه بیدار و در میدان عمل دشمنان را شکست می دهند، غرب پرستان و دنیای غرب هیچگاه از شکست های خود درس عبرت نمی گیرند، آنها به شکست خوردن از ملت باهوش ایران عادت کرده اند.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: حوادث های اخیر کشور نشان می دهد که دنیای غرب و رژیم کودک کش اسرائیل دنبال فتنه جدید هستند، کسانی که می خواهند با حمایت های غرب نقشه فتنه در سر داشته باشند بدانند ملت بصیر ایران آنها را ناکام می گذارند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم عزیز ایرن باید مراقب موج سواری، هر کس بخواهد برای بر هم زدن آرامش جمهوری اسلامی ایران نقشه بکشد سیلی محکمی از این ملت خواهد خورد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: افراده ساده لوح باید از حماسه با شکوه مردم در ۹ دی سال ۸۸ درس عبرت بگیرند و خود را از فضاهای فتنه دور نگه دارند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک درخت تنومند است دشمنان داخلی و خارجی بدانند که وحدت در خون این ملت است و مردم دشمنان و فتنه گران را نابود می کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه عنوان کرد: مردم ایران اسلامی باید آگاه باشند که دشمنان و فتنه گران همانند سال ۸۸ معیار و هدف اصلی آنها ولایت است، ملت بصیر ایران برای نابودی فتنه گران و دشمنان باید مطیع فرامین ولایت باشند./۹۷۲/پ۲۰۴/ق

 

ارسال نظرات