۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۴۵۵۵۵
رییس دانشگاه امام صادق:

یوم الله ۹ دی آزمون بزرگی برای ملت ایران بود

حجت الاسلام مهدوی کنی گفت: حماسه ۹ دی ماه سبب شد تا به یکی از نتایج قاطع و حل یکی از معضلات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برسیم به همین جهت ما باید این روز را مرور کنیم و شکرگزار خدا باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید مهدوی کنی

حجت الاسلام محمد سعید مهدوی کنی رییس دانشگاه امام صادق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: قرآن به ما این توصیه را دارد که مردم را به روزهای خدا یادآوری کنیم البته که همه روزها از روزهای خدا است اما در روزهایی فرمان ها و اراده و مشیت الهی بیش از روزهای دیگر تجسم پیدا می کند.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای متعددی را داریم که خداوند متعال عنایت ویژه ای را به این مردم داشته است و رخدادهای عظیمی دراین روزها صورت گرفته است که این روزها در ذهن کسانی که شرکت داشته اند کمرنگ می شود و آن هایی هم که شرکت نداشته اند ممکن است تصویر درستی از این وقایع نداشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی کنی با بیان این که این نوع گرامیداشت ها برای تجدید عهد و یادآوری است، اظهار کرد: بیان مجدد عنایات حضرت حق می تواند درسی برای رخدادهای آتی انقلاب اسلامی ایران باشد و ما را از این رخدادها محفوظ بدارد.

رییس دانشگاه امام صادق 9 دی را آزمونی سخت و بزرگ برای ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این روز باعث شد تا به یکی از نتایج قاطع خود و حل یکی از معضلات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برسیم به همین جهت ما باید هم این روز را مرور کنیم و شکرگزار خدا باشیم از این نعمت که سبب تألیف قلوب انقلابی ها می شود.

وی خاطرنشان کرد: از یک سو این روز درسی برای رخدادهای آتی که بازهم از این صحنه ها خواهیم داشت و اگر پس از هر فتنه و فضای غبار آلودی حرکت صحیح داشته باشیم و پشت کلام و بیان رهبر معظم انقلاب حرکت انجام شود، فتنه هر چقدر هم سخت باشد، روشن خواهد شد و از دوره فشار و سختی عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام مهدوی کنی گفت: دشمن بر موج سوار می شود و به دنبال نقطه ضعف می گردد که از آن ها استفاده کند که اگر نقطه ضعفی در درون ما نباشد دشمن نمی تواند کاری کند اما رفتار غیر روشن و نفاق فرصت رخنه شیاطین را می دهد. در نتیجه موضوع استفاده دشمن مطرح است و ما باید از این زمینه ها جلوگیری کنیم./820/پ203/ب1

ارسال نظرات