۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۶۱۵۴
امام جمعه شهرستان ملکشاهی:

اغتشاشات اخیر از سوی آمریکا برای براندازی نظام طراحی شده بود

امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: ملت بزرگ ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچگاه از دفاع از نظام و دین کوتاه نخواهند آمد.
امینی

حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان ملکشاهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی هیچگاه از دفاع از نظام و دین کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: در هفته ای که گذشت عده ای فرصت طلب ضد انقلاب از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم سو استفاده کرده و با سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی نسبت به وضعیت اقتصادی به آن رنگ بوی سیاسی دادن و با سر دادن شعار های ساختارشکنانه خیلی سریع نقاب از چهره خود برداشتند.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه خود را در مقابل دین و نظام اسلامی قرار نخواهند داد و شعارهایی که اخیرا از عده ای سرداده شد از جانب دشمن و جدای از مردم ایران بود.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه این فتنه از قبل طراحی شده بود، گفت: فتنه اخیر در اتاق فکر آمریکا، اسرائیل و آل سعود طراحی شد و طراح آن فردی به نام مایکل اندریا مامور سابق سازمان جاسوی آمریکا و یکی از عوامل موساد بود.

وی ادامه داد: آنها به دنبال عملیاتی کردن طرح آشوب و اغتشاش و سپس درگیری های مسلحانه در کشور بودند که تمام این نقشه ها در راستای براندازی نظام اسلامی بود.

این مدرس حوزه تاکید کرد: ولیعهد عربستان علنا در ماه های اخیر به کشاندن جنگ درون ایران اشاره کرد و حتی در اربیل عراق تصمیم داشتند تا با کم کردن نقش ایران در اقتصاد عراق گسل های اقتصادی را برای تحریک مردم فعال کنند.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: شروع کار آنها در فضای مجازی و با استفاده از نرم افزارهای شبکه اجتماعی مانند تلگرام و ایسنتاگرام و توئیتر بود تا به وسیله وارونه جلوه دادن و بزرگ نمایی مردم را تحریک کنند.

وی اضافه کرد: هدف آنها ایجاد نا امنی و اغتشاش و سپس درگیری های مسلحانه بود تا به محض اینکه کشور نا امن شد با ورود نیروهای آموزش دیده داعش همان نسخه سوریه و عراق را برای ایران اجرایی کنند.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه مردم ایران حامی ولایت و عاشق نظام اسلامی هستند، گفت: بحمدالله مردم ایران ملتی هوشیار و با بصیرت هستند که همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی و بی اثر می کنند.

حجت الاسلام امینی یادآور شد: ملت بزرگ ایران در کمتر از یک هفته دوبار با حضور حماسی خود در روزهای ۹ و ۱۳ دی ماه دشمنان را در اجرا کردن نقشه های شوم خود ناکام کردند.

وی در پایان گفت: باید از نیرو انتظامی بخاطر برخورد قاطع تشکر کرد و همچنین خدا را به خاطر داشتن چنین ملتی هوشیار و بصیر شکرگذار بود./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات