۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۴۸۵۹۹
آیت الله موسوی جزایری:

امام جمعه باید سرباز نظام و خدمتگزار مردم باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به صفات لازمه امام جمعه گفت: فردی که در جایگاه امام جمعه قرار می‌گیرد باید خود را سرباز و خدمتگزار نظام و مردم بداند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوززستان امروز چهارشنبه بیستم دی ماه در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در تالار آدینه تهران، گفت: جایگاه نماز جمعه بسیار مهم است و کسی که در جایگاه امام جمعه قرار می‌گیرد باید خود را سرباز نظام و خدمتگذار مردم بداند.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری فردی کارآمد برای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تمجید از تلاش‌های رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین تقوی فردی بود که حرف حق را با تواضع قبول می‌کرد و قاطعیت، روحیه نقدپذیری نیز داشت.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: بنده شاهد بودم که حجت الاسلام والمسلمین تقوی با برنام‌ریزی، نظم و نظارت دقیق خود توانست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور را هدایت کند.

وی در پایان، گفت: آقای تقوی در استان خوزستان نیز هر مشکلی پیش می‌آمد را نیز برطرف می‌کرد./۸۵۶/پ
۲۰۳/ق

ارسال نظرات