۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۴۵۰
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان با کار جدی دردها و مشکلات مردم را برطرف کنند

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی رسیدگی به مشکلات مردم و جامعه را امری ضروری دانست و گفت: وزرا و مسؤولان باید به گونه ای کار و خدمت کنند که دردها و مشکلات مردم برطرف شود.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار وزیر نیرو، با اشاره به مشکلات مردم و ضرورت اهتمام مسؤولان برای حل آن ها گفت: اگر با مردم ارتباط داشته و با آن ها همدردی داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی افزود: اگر انسان روش ایمان و اسلام را در پیش گیرد یقینا موفق خواهد شد از این رو افراد به ویژه مسؤولان باید با سرلوحه قرار دادن دستورات اسلامی در مسیر خدمت به مردم سست نشوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که جامعه باید در مصرف انرژی به ویژه آب و برق رعایت کرده و دقت داشته باشد، اظهار داشت: اگر این دقت و مراعات وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی  رسیدگی به مشکلات مردم و جامعه را امری ضروری دانست و ادامه داد: وزرا و مسؤولان باید به گونه ای کار و خدمت کنند که دردها و مشکلات مردم برطرف شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که پرهیز از اسراف دستور مؤکد اسلام است، ابراز داشت: دستورات اسلام حکمتی دارد و اگر بر لزوم جلوگیری از اسراف تأکید می کند برای این است که نفع آن به انسان ها خواهد رسید.

وی فرهنگ سازی درباره مصرف انرژی را مهم ارزیابی و عنوان کرد: مردم باید بدانند که اگر در مصرف انرژی مراعات نکنند خودشان آسیب خواهند دید و بر آن ها فشار وارد خواهد شد، از این رو باید با اطلاع رسانی و آگاهی دادن جامعه را آگاه کرد تا در آینده دچار مشکل نشوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان ابراز امیدواری کرد که مسؤولان با تلاش لازم مشکلات جامعه را برطرف کرده و خدمتگزار مردم باشند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات