۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۵۶۷
همزمان با نخستین جشنواره سیدعلی خان مدنی؛

نمایشگاه آثار ادبیات عرب در قم برپا می شود

همزمان با نخستین جشنواره سیدعلی خان مدنی در قم، نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی برپا می شود.
جشنواره سیدعلی خان مدنی حجت الاسلام حسینی کمال ‌آبادی

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی گفت: از عموم فعالان در عرصه ادبیات عربی به منظور فهم دین، برای شرکت در این نمایشگاه دعوت می شود.

مسؤول پژوهشکده ادیب فقه جواهری ادامه داد: نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی همزمان با اختتامیه نخسیتن جشنواره سیدعلی خان مدنی 12 بهمن ماه در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی گفت: افراد یا ناشرانی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که فعال ادبیات عرب به منظور فهم دین بر آنها صدق کند و صرف این که به فعال ادبی مشهور هستند نمی توانند در این نمایشگاه شرکت کنند؛ همچنین باید دارای آثار قابل عرضه در نمایشگاه باشند.

حجت الاسلام حسینی کمال آبادی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی می توانند معرفی نامه خود را به آی دی تلگرام @hosseinikamal یا پست الکترونیک s.morteza.hk@gmail.com ارسال کنند  و یا با شماره09363782751تماس بگیرند.

مسؤول پژوهشکده ادیب فقه جواهری در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در نمایشگاه کتاب و آثار فعالان ادبی رایگان است و شرکت کنندگان می توانند محصولات خود را به فروش رسانند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات