۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۵۲۸۹۳
مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

تقابل امروز دشمن با ایران اسلامی جنگ رسانه‌ای و نرم‌افزاری است

مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: امروز جنگ دشمن با کشور ما جنگ نظامی نیست؛ بلکه جنگ نرم‌افزاری و رسانه‌ای است.
حجت الاسلام محمد علی عبداللهی

حجت الاسلام محمدعلی عبداللهی مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ضرورت رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم، ضمن مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: هنگامی که مردم به مسؤولان رای می‌دهند به این دلیل است که آنها برای رفع مشکلات زندگی روزمره مردم تلاش کنند؛ اما گاهی مسؤولان به دلیل مشغول شدن به مسائل جناحی و سیاسی از انجام وظایف اصلی بازمانده و به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: در چنین حالتی نارضایتی مردم به وجود آمده و پشتوانه آنها از بین می‌رود از این رو، مسؤولان باید با تمام توان مشکلات مردم را مرتفع کرده و بهانه نیاورند زیرا رهبر معظم انقلاب همواره می‌فرمایند شما مسؤولان وظیفه دارید مشکلات مردم را حل کنید چراکه آنها شما را به این مسؤولیت رساندند.

مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه با بیان اینکه توطئه دشمنان نباید موجب کوتاهی مسؤولان از رسیدگی به مشکلات مردم شود اظهار کرد: وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است آن دسته از مسؤولانی که نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند کار کنند باید کنار رفته و اجازه دهند دیگران کار انجام دهند.

وی در ادامه وظیفه دولت و نخبگان را در جلوگیری از پخش شایعات از سوی دشمن در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضروری دانست و ابراز کرد: امروز جنگ دشمن با کشور ما جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نرم‌افزاری و رسانه‌ای است دولتمردان موظف هستند از مملکت و مردم دفاع کرده و جلوی پخش شایعات را گرفته و چنان مردم را از لحاظ فرهنگی واکسینه کنند که شایعات نتواند در مردم اثر بگذارد.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه تقویت و حفظ عوامل و ابزار اقتدار ملی را دارای شعب مختلفی دانست و عنوان کرد: نخست شعبه نظامی است که باید با ساخت موشک‌ها و لوازم دفاعی رعب و وحشت را در دشمن به وجود آوریم تا در او طمع حمله به وجود نیاید.

مدیر سابق مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در ادامه اضافه کرد: شعبه دوم شعبه فرهنگی است یعنی نباید اجازه داد با اعتقادات مردم بازی شود دشمن نباید با شایعات مردم را قانع کرده و اعتقاداتشان را سست کند، مسؤولان نباید بگذارند اعتقادات مردم متزلزل شده و به سوی دشمن بروند از این رو، باید ارگان‌های قدرت که یکی از آنها مردم هستند مورد تقویت قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: وقتی مردم تلاش کردند تا نظام اسلامی به وجود آید توقعشان این بود که مشکلات آنها برطرف شود اگر مشکلات مردم مورد توجه خاص مسؤولان قرار نگیرد مردم ناراضی خواهند شد از این رو، باید مسؤولان در مرتفع کردن مشکلات مردم همت داشته و پشتیبان و حامی آنها باشند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات