۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۵۳۶۷۷
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

مردم ایران از دل و جان انقلاب و رهبر خود را دوست دارند

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: مردم ما از دل و جان انقلاب خود را دوست دارند و به نوعی رفتارشان ضد رفتار مردم کوفه است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار، شامگاه شنبه در نشست بصیرتی به مناسبت دهه فجر در مسجد الاقصی مشهد با اشاره به سه هدف اصلی امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب، اظهار کرد: ایشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه هدف از جمله جمع کردن بساط رژیم شاهنشاهی، ایجاد جمهوری اسلامی در ایران و سپردن این انقلاب به دست صاحب اصلی یعنی حضرت مهدی (عج) را در نظر داشتند.

وی تصریح کرد: امام راحل در سال ۵۷ به این اهدافی که مدنظرداشتند رسیدند. ابتدا رژیم شاه سقوط کرد و سپس مردم در رفراندوم اول انقلاب به جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: در سال ۱۳۵۷ جمعیت کشور ایران ۳۶ میلیون نفر بود، در آن زمان ما از لحاظ نظامی، علمی و پزشکی ضعیف بودیم و حتی قدرت ساخت یک موشک با برد کم را نداشتیم اما امروز که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قریب به چهل سال می گذرد استکبار جهانی به رهبری آمریکا همواره با ما در حال جنگ و ستیز بوده اند.

وی اظهار کرد: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی  انقلاب ما صاحب پیشرفته ترین دست آوردهای علمی، پزشکی، نانو، هوا فضا و موشکی هستیم.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به خاطره ای از شهید حسن تهرانی مقدم در حضور رهبر معظم انقلاب گفت: این شهید بزرگوار یک روز خدمت رهبر معظم انقلاب رسید و گفت ما می خواهیم برد موشک های خودمان را به ۵ هزار کیلومتر برسانیم، امروز ما قادر هستیم حتی تا ۳۵ هزار کیلومتر موشک به فضا بفرستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به معنی کلمه ایام الله افزود: ایام الله روزهایی هستند که ما انسان ها می فهمیم که در این عالم خداوند وجود دارد. اگر بفهمیم که عالم صاحب دارد تمام مشکلات انسان ها برطرف و حل خواهد شد. تمام مشکلات ما به خاطر این است که انسان ها در عالم خدای خودشان هستند.

وی گفت: مردم ما از دل و جان انقلاب خود را دوست دارند و به نوعی رفتارشان ضد رفتار مردم کوفه است. امام حسین(ع) در مسیر کربلا یکی از اهالی کوفه را دیدند و به وی گفتند «فضای کوفه برای حضور ما چگونه است؟» آن مرد گفت «مردم کوفه زبانشان با شماست اما شمشیرهایشان علیه شما است.» مردم کشور ما برعکس مردم کوفه هستند.

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار به بحث توطئه های آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: شش سال پیش آمریکایی ها به کمک عربستان سعودی، ترکیه و اسرائیل برای نابودی ایران داعش را در منطقه ایجاد کردند اما امروز نه اثری از داعش است و نه توانسته اند ایران را نابود کنند.

وی اظهار کرد: اسراییلی که می خواست ایران را نابود کند امروز نه تنها نتوانسته این کار را بکند بلکه ایران در کنار مرزهای سوریه با این رژیم پایگاه زده است.

حجت الاسلام طائب والمسلمین گفت: پس از جنگ ۳۳ روزه اسراییل علیه لبنان، شهید شاطری به حزب الله پیشنهاد می کند بر روی تپه های مشرف به اسراییل خانه سازی انجام نشود و منازل در جاهای دیگری ساخته شود و به جای ساخت منزل یک پارکی به نام باغ ایمان ساخته شود. امروز در این پارک تصاویر 50 متری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب نصب شده به طوری که از داخل اسراییل این تصاویر دیده می شود؛ همچنین پرچم بلندی از ایران در این پارک نصب شده است./820/پ204/ب1

ارسال نظرات