۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۵۴۱۲۲
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

ادامه راه شهدا برای تداوم انقلاب ضروری است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب از ایام الله است و با بهره مندی از ظرفیت دهه فجر برای تداوم انقلاب و حفظ آن فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو تبیین شود.
حجت الاسلام مبلغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری، بعداز ظهر امروز در یادآور شهدای انقلاب اسلامی لرستان که به میزبانی مجتمع توان بخشی ایثار برگزار شد، گفت: برای به ثمر نشستن درخت انقلاب جوانان فراوانی خون خود را فدا کردند و امروز باید راه شهدا ادامه یابد.

وی به پیروزی انقلاب و نقش مردم در این پیروزی اشاره و عنوان کرد: این انقلاب با دست خالی و با تکیه بر اراده ملت ایران به پیروزی رسید و همین مردم همچنان به پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت: امام خمینی(ره) برای مبارزه با ظلم و استبداد و رهایی وابستگی از غرب و شرق قیام کرد و مردم این ملت با تبعیت از آرمان های امام راحل و لبیک به فرمان رهبری همچنان در صحنه حاضر هستند و جلوی بیگانگان می ایستند.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی از ایام الله است و نشانه های خداوند در این ایام تحقق پیدا کرد، ابراز داشت: یوم الله دهه فجر دارای یک منطق خاص است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی ادامه داد: مردم و مسؤولان با حفظ صفا و صمیمیت باید به مردم خدمت کنند و برای تداوم و ادامه راه انقلاب به اخلاق سال پیروزی انقلاب بازگردند.

نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مسؤولان با حفظ وحدت و تعامل باید مردم و خانواده های شهدا که از همین مردم هستند خدمت کرده و در زمینه برطرف سازی مشکلات و دغدغه های مردمی تلاش کنند.

گفتنی است، استان لرستان٦٩ شهید، ٣٨ جانباز و آزاده در راه پیروزی انقلاب اسلامی به کشور تقدیم کرده است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات