۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۲۲۷
حجت الاسلام دارابی:

راه اندازی مدارس صدرا از برکات انقلاب است

معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی به برکات انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اشاره و عنوان کرد: راه اندازی مدارس صدرا از جمله برکات انقلاب است و باید همواره پاسدار نعمت های انقلاب باشیم.
مدارس صدرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی دارابی، معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان ساعی دبیرستان های صدرا در لرستان گفت: مدارس صدرا ظرفیتی عظیم برای تربیت و پرورش جوانانی پویا و انقلابی است.

وی شکل گیری دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا را از برکات و تجلی ناب انقلاب اسلامی  عنوان کرد و افزود: باید قدر این نعمت را بدانیم و پاسدار آن باشیم.

حجت الاسلام دارابی با اشاره به اینکه مدارس صدرا با هدف تربیت دانش آموزان تراز انقلابی فعالیت دارند، ادامه داد: در این مدارس باید دانش آموزانی تربیت شود که در مسیر تحقق معارف اسلامی گام بردارند.

وی در ادامه به همکاری و همراهی وزارت آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی در مدارس صدرا اشاره و عنوان کرد: این همکاری نتیجه مطلوبی در رسیدن به هدف در پی دارد.

معاون امور استان ها و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: باید دانش آموزی مؤمن، انقلابی، پرتلاش و با ایمانی روشن بینانه تربیت کرد، دانش آموزانی اهل دانایی، علم و حرکت مجاهدانه که بتوانند اهداف عالی نظام دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه خروجی مدارس صدرا هدایت دانش آموزان به مدارس علمیه است، گفت: این مهم نشان از نتیجه مطلوب فعالیت مدارس صدرا است.

حجت الاسلام دارابی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان برای فریب جوانان و به گمراهی کشاندن این نسل گفت: با پاسداری از ارزش های اسلامی و هدایت صحیح نسل جوان باید جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود./۹۴۵۱/۲۰۳/خ

ارسال نظرات