۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۵۴۶۹۸
ایستاده پای انقلاب؛

مردم انقلابی شیراز حماسه‌ای دیگر خلق کردند

با حضور گسترده مردم شیراز به‌ویژه نسل جوان و نوجوان انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ حماسه ای دیگر خلق کردند.
راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری رسا، در سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 96 با حضور تعداد بی‌شماری از زنان و مردان انقلابی سومین حرم اهل‌بیت(ع)، به‌ویژه نسل جوان و نوجوان که از اقشار مختلف مردم در این آئین باشکوه حضور یافته‌اند، آغاز شد.

نکته جالب راهپیمایی امروز، حضور نسل جوان و نوجوان انقلاب در راهپیمایی است که همچون سال‌های گذشته، با شور و شوقی وصف‌ناشدنی در این حماسه مردمی شرکت کرده‌اند، نسلی که هرگز روزهای انقلاب 57 را به چشم ندیده است.

در کنار جوانان و نوجوانان انقلابی، حضور کودکان خردسال در کنار والدین نیز دیدنی است که با در دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، در این راهپیمایی و حماسه مردمی شرکت کرده‌اند.

«این‌همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا» و... شعارهایی است که از سوی مردم حاضر در راهپیمایی سر داده می‌شود؛ مردمی که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، در تمام صحنه‌ها، حضوری همه‌جانبه در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

امروز راهپیمایان 22 بهمن شیراز با پرچم‌داری جوانان و نوجوانان انقلابی، در پی خلق حماسه‌ای دیگر هستند تا به بدخواهان نظام و دشمنان ایران‌زمین ثابت کنند که در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب، باوجود تمام سلایق سیاسی، یک هدف مشترک دارند و آن‌هم صیانت از نظامی است که با خون هزاران شهید، به ارث رسیده است.

راهپیمایان امروز با حضور خود در این اجتماع کاملاً مردمی می‌خواهند به دنیای زر و زور و تزویر ثابت کنند که باوجود هجمه سنگین رسانه‌ای، ملتی آگاه و با بصیرت در میان سایر ملل تحت سلطه برده‌داری نوین استکبار، سر از خواب غفلت برداشته و می‌خواهد نظامی مستقل و متکی به مردم با نظرگاه الهی داشته باشد، نظامی که در جاهلیت مدرن و ضد انسانی صهیونیزم بین‌الملل، در پی حیاتی طیبه و تعالی انسانی در دنیا و آخرت است.

یادآور می‌شود، سخنران راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال شیراز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات