۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۵۵۳۷۵
امام جمعه موقت بوشهر:

مسؤولان برای رفع مشکلات مردم جهادی عمل کنند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: مردم در روزهای حساس انقلاب از جمله ۲۲ بهمن با حضور در صحنه میزان علاقه مندی خود را به نظام ثابت کردند و ضروری است که مسؤولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی کنند.

حجت الاسلام حسین دشتی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: مردم در روزهای حساس انقلاب از جمله 22 بهمن ماه با حضور در صحنه میزان علاقمندی خود را به نظام ثابت کردند و ضروری است که مسئولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی به خرج دهند.

وی افزود: آن چیز که خواسته مردم است تقویت ارتباط بیشتر مسئولان با مردم است و  مسئولان باید بدور از تجمل‌گرایی، در کنار مردم زندگی کنند چرا که مدیرانی که زندگی تجملاتی دارند، قادر نیستند حرف مردم را بفهمند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: جوانان دارای فطرتی پاک و عرفانی هستند و مهم‌ترین قشر در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ  تحمیلی، سازندگی، عرصه علمی، ورزشی و دیگر حوزه‌ها حضور دارد همین جوانان است که نشان از عشق درونی آنان نسبت به معرفت الهی است.

حجت الاسلام دشتی بیان کرد: شیطان صفتان با فراهم کردن ساز و کارهای مختلف برای انحراف جوانان اقدامات لازم را انجام می‌‌دهند که جوانان باید با تقویت بنیه دینی و معرفتی از این آلودگی‌ها خود را مصون نگه دارند.

وی یادآور شد: معرفت ایمانی سبب اصلاح جامعه می‌شود و دشمنان  با ایجاد شبعات و لغزش در اعتقادات، انواع ترفندها و توطئه‌ها ایجاد می‌کنند تا زمینه فساد جوانان را فراهم سازند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد:  حماسه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همراه با بصیرت و دشمن‌شکن بودکه سبب شادی دوستداران انقلاب و ناراحتی ضد انقلاب شد و یاس و ناامیدی را با این اقتدار و حماسه ملی از دل‌ها دور کرد.

حجت الاسلام دشتی گفت: دشمن برای ناامیدی مردم سرمایه‌‌گذاری فراوانی انجام داد اما حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، سبب از بین بردن توطئه دشمن و سرمایه گذاری آنان شد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات