۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۵۵۸۹۰
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:

مسؤولان مبارزه با ظلم را در اولویت کارها قرار دهند

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: همه امامان با روش های متفاوتی با ظلم مبارزه می کردند، روش قابل تغییر است اما مبارزه باظلم هدف همه انبیا و اولیای الهی بوده است.
یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) سید ابراهیم رییسی یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع) یادواره ۴۰۰ شهید گردان ۱۵۵ علی اصغر(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در یادواره 400 شهید گردان 155 علی اصغر(ع) که در مسجد دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد اظهار داشت: امام رضا(ع) با تشکیل شبکه نمایندگان و وکلا در جهان اسلام و در تمامی بلاد اسلامی حضور خود را در حکومت عباسی به یک فرصت تبدیل کرد تا جایی که همه امامان بعد از امام رضا را به فرزند امام رضا می شناختند.

وی تصریح کرد: مامون در این فکر بود که می تواند امام رضا(ع) را در حکومت خود کنترل کند و مساله امامت را محو کند اما امام رضا(ع) با حضور در حکومت عباسی بلندگویی برای خود در بلاد اسلامی ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: همه امامان با روش های متفاوتی با ظلم مبارزه می کردند، روش قابل تغییر است اما مبارزه باظلم هدف همه انبیا و اولیای الهی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مبارزه با ظلم بیان داشت: همه فعالیت های ما همچون مذاکره، سیاست خارجی و فعالیت های فرهنگی باید در راستای مبارزه با ظلم باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت اجرا شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ایران باید با شعار ما می توانیم اقتصاد مقاومتی را با توان و منابع داخلی به نتیجه برساند.

وی در ادامه اظهار داشت: دولت باید برای مشکلاتی همچون بیکاری و اشتغال جوانان چاره ای بیندیشد چون 98 درصد از اقتصاد کشور به دست دولت است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار داشت: همه احزاب و سلایق سیاسی باید برای اعتلا و پیشرفت کشور کمک کنند و آرمان انقلاب و اسلام را به نتیجه برسانند.

وی در پایان گفت: بیداری اسلامی در جهان اسلام ثمره خون شهدای تهران، مشهد، همدان و جای جای ایران است و امروز ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم و مشکلات داخلی و اقتصادی را کنار بزنیم./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات