۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۳۱۱
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

پذیرش ۵۰۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه امتحان ورودی برای سال تحصیلی جدید حوزه علمیه در ۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: ظرفیت پذیرش طلاب خواهر و برادر به صورت جداگانه صورت می گیرد و در سال تحصیلی جدید قصد جذب ۵۰۰ طلبه برادر را داریم.
پذیرش

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طبق آمارهای اولیه یک هزار برادر برای تحصیل در مدارس علمیه استان نام نویسی کردند، اظهار داشت: مبلغان مدارس علمیه با حضور در مدارس آموزش و پرورش و طی هماهنگی با مساجد، دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در حوزه را شناسایی می کنند و برنامه ریزی برای جذب شان در راستای تحصیل در حوزه را انجام می دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: هر کدام از مدارس تقاضاهای پذیرش طلاب را ارسال می کنند اما از آنجا که آگاه به ظرفیت حوزه ها در پذیرش طلبه هستیم؛ بنابراین اگر حوزه ای ظرفیت پذیرش را بیش از حد اعلام کند، تصحیح خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امتحان ورودی برای سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: ظرفیت پذیرش طلاب خواهر و برادر به صورت جداگانه صورت می گیرد و در سال تحصیلی جدید قصد جذب 500 طلبه برادر را داریم.

حجت الاسلام ناصری خطاب به علاقه مندان تحصیل در حوزه خاطرنشان کرد: علاقه مندان به یادگیری علوم حوزوی و اهل بیت(ع) خود را در حوزه بیازمایند چرا که علوم اهل بیت(ع) مقدس و دفاع از دین و مذهب در شرایط کنونی با توجه به هجمه های شدید برنامه ریزی شده، بسیار ضروری است.

وی افزود: علاقه مندان تحصیل در حوزه توانایی خدمت به دین و مذهب اهل بیت(ع) را در خود جست وجو و برای آشنایی بیشتر با حوزه، با روحانیت و طلبه ها ارتباط برقرار کنند و ضمن آشنایی با علوم حوزوی کتب نوشته شده درباره علوم اسلامی را مطالعه کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات