۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۴۸۸۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در پیاده رو امام خمینی همدان

حجت الاسلام ارتقایی گفت: در تعامل با شهرداری، اقامه جماعت در اماکن عمومی به ویژه پیاده راه امام خمینی کار ویژه مبلغان برشمرده می شود و جزءخوانی از ابتدای ماه رمضان در اماکن و مساجد؛ نماز جماعت و تفسیر و افطاری ساده برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در معاونت تبلیغ استان اظهار داشت: تبلیغ مبلغان به عنوان رکن اساسی حوزه های علمیه محسوب می شود.

وی به برگزاری همایش مبلغان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: همایش مبلغان با حضور حجت الاسام ذوالنور و  آیت الله موسوی اصفهانی با رویکرد بصیرتی برگزار و محتوای تبلیغی و بصیرتی مطلوبی نیز ارائه شد.

حجت الاسلام ارتقایی تصریح کرد: معاونت تبلیغ اعزام مقطعی مبلغان را از سر گیری کرده و  بعد از چند سال اعزام های مقطعی از سر گرفته شده است که ۲۰۰ نفر به صورت مقطعی در استان همدان اعزام می شوند.

وی افزود: پیگیری ویژه ای درباره روستاهایی که مبلغ ندارند انجام شده است و تا پیش از ماه رمضان همه روستاهای فاقد روحانی باید نیاز خود را به روحانی اعلام کنند و برنامه ریزی شده همه روستاها در این زمینه پوشش داده شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان افزود: ساماندهی گروه های تبلیغی انجام شده است که 8 گروه تبلیغی در همدان فعالیت می کنند که 6 گروه در مدارس و بقیه مستقل هستند و تا حد امکان تامین بسترهای تبلیغی آنان اعم از اسکان و اعزام پیگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تعامل با شهرداری، اقامه جماعت در اماکن عمومی به ویژه پیاده رو امام خمینی کار ویژه مبلغان برشمرده می شود و جزءخوانی از ابتدای ماه رمضان در اماکن و مساجد؛ نماز جماعت و تفسیر و افطاری ساده برگزار خواهد شد./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات