۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۲۸۰
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «رابطه دین و اخلاق» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «رابطه دین و اخلاق» به همت در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «رابطه دین و اخلاق»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «رابطه دین و اخلاق» اظهار داشت: در دوران سنّت، دین و اخلاق با هم زیسته‌اند، اما از دوره رنسانس در جهان غرب که کم‌کم نقش دین در صحنه روابط انسانی کم‌رنگ شد و تلاش‌هایی از سوی برخی متفکران غربی در کنار نهادن دین از صحنه جامعه صورت گرفت.

وی گفت: این پرسش اساسی مطرح شده که: آیا طرد دین و جهان‌بینی دینی مستلزم کنار نهادن اخلاق هم است یا این که اخلاق مبنایی مستقل از دین دارد که خاموشی چراغ و فروغ دین چیزی از روشنایی اخلاق نمی‌کاهد؟

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته محمد عالمی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «رابطه دین و اخلاق» با 276 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 62000 ریال در سال 1389 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 15000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین شکاری
Iran, Islamic Republic of
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
پی دی اف کتاب رابطه دین واخلاق . سید محمد عالمی .یا خلاصه کتاب مورد نظر هست . باتشکر
0
0