۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۶۷۳۱۴
آیت الله سلیمانی:

امیرمؤمنان بنیان گذار مجرای عدالت برای حکومت های اسلامی بودند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که امیرمؤمنان(ع) بنیان گذار مجرای عدالت برای حکومت های اسلامی بودند، گفت: ایشان در همه برنامه های حکومت داری جانب عدالت را در نظر می گرفتند و کاملاً مطابق با آن حکم صادر کرده و آن را اجرا می کردند.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه سحرگاهی ماه رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به عدالت امیرمؤمنان(ع) .گفت: ایشان همواره در دوران حکومت خود سرسختانه جلوی غارت گران بیت المال را گرفتند و اجازه نمی دادند کوچکترین حقی در این عرصه ضایع شود.

وی با بیان این که امیرمؤمنان(ع) بنیان گذار مجرای عدالت برای حکومت های اسلامی بودند، اظهار داشت: ایشان در همه برنامه های حکومت داری جانب عدالت را در نظر می گرفتند و کاملاً مطابق با آن حکم صادر کرده و آن را اجرا می کردند.

آیت الله سلیمانی به تلاش دشمنان حضرت علی(ع) برای ایجاد مانع بر سر راه عدالت خواهی ایشان ابراز کرد: دشمنان در طول مدت خلافت کوتاه حضرت(ع) از هر راهی وارد شدند تا جلوی حکومت عدل علوی را بگیرند و بر سر راه ایشان مانع تراشی کنند، برای همین ایشان نتوانستند همه منویات حکومتی خودشان را در حکومت اسلامی پیاده سازی کنند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مظلومیت حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان امیرمؤمنان(ع) آن چنان با ناجوانمردی با ایشان مواجه شدند که تا سالیان سال مسأله لعن بر ایشان در مناطق اسلامی روج پیدا کرد.

وی یادآور شد: جامعه امروزی باید قدردان ارزش های اسلامی باشد و استوارانه پای مکتب اهل بیت(ع) بایستد تا خداوند متعال نیز فیوضات خود را بر آن ها نازل کند./841/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات