۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۶۸۸۷۲
علمای لبنان:

دستاوردهای محور مقاومت دشمنان را به رعب و وحشت انداخته است

علمای اهل سنت و شیعه لبنان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت، از وحشت رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت خبر دادند.
قطان و نعیم قاسم و عبدالرزاق

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان رییس جمعیت قولنا و العمل و شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله دیدار و گفت‌وگو کردند.

شیخ قطان در این دیدار با بیان اهمیت معادله ارتش، ملّت و مقاومت در حفظ لبنان گفت: دستاوردهای مقاومت در لبنان دشمن صهیونیستی و تکفیری را به رعب و وحشت انداخته است لذا باید مورد حمایت تمامی نیروهای سیاسی قرار بگیرد.

وی افزود: امروز در آستانه تشکیل دولت جدید، تمامی گروه‌های سیاسی را به همکاری با سعد الحریری برای تشکیل دولت ملی مورد نظر مردم و متشکل از تمامی جریان‌ها دعوت می‌کنیم.

رییس جمعیت قولنا و العمل خاطر نشان کرد: ملت لبنان با پیروزی در انتخابات پارلمانی و تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت توانست در برابر تمامی تهدیدها ایستادگی و مقاومت کند.

شیخ ماهر عبدالرزاق نیز با تاکید بر حفظ وحدت ملی و اسلامی در لبنان اظهار داشت: با مقاومت و شجاعت ملت لبنان و با وحدت کلمه می‌توان با چالش‌ها و توطئه‌های دشمن تکفیری مقابله کند.

وی تصریح کرد: سلاح مقاومت ضرورت ملی و اسلامی لبنان و منطقه است. باید هرچه سریعتر دولت ملی مبتنی بر نتیجه انتخابات تشکیل شود و هر تلاشی برای کاهش تاثیر نتایج انتخابات محکوم به شکست است./981/ب902/ر

ارسال نظرات