۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۹۱۱۴
مسؤول پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی:

اسامی پذیرفته‌شدگان مصاحبه حوزه علمیه خراسان شمالی ۲۰ تیر اعلام می‌شود

مسؤول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به پایان یافتن مرحله مصاحبه ورود به مدارس علمیه استان تا اواسط تیرماه، گفت: نتیجه نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه حوزه علمیه خراسان شمالی بیستم تیرماه اعلام می‌شود.
حجت الاسلام سعادتی

حجت‌الاسلام امید سعادتی، مسؤول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: مرحله مصاحبه و آزمون شفاهی ورود به مدارس علمیه خراسان شمالی از بیست و هفتم خردادماه در 16 مدرسه علمیه خواهران و برادران استان آغاز شده و تا اواسط تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این آزمون با مشارکت 40 استاد خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان شمالی در حال انجام است، افزود: نتیجه نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان این مرحله بیستم تیرماه اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام سعادتی خاطرنشان کرد: البته پیش از آغاز مرحله مصاحبه ورود به مدارس علمیه خراسان شمالی کارگاه یک‌روزه ویژه اساتید و مصاحبه‌کنندگان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه خراسان شمالی هشتم خردادماه اعلام شده بود، اضافه کرد: بیستم تیرماه هم اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه در 16 مدرسه علمیه استان اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام سعادتی با اشاره به نام‌نویسی افزون بر دو هزار خواهر و برادر برای ورود به مدارس علمیه خراسان شمالی در سال تحصیلی آتی، اظهار کرد: این افراد در آزمون کتبی شرکت کرده و پس از گذراندن مراحل آزمون کتبی، شفاهی و مصاحبه و گزینش به‌عنوان طلبه جدیدالورود تحصیل خود را در مدارس علمیه استان آغاز می‌کنند.

مسؤول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام ظرفیت مدارس علمیه شانزده‌گانه استان در سال تحصیلی آتی درمجموع 570 طلبه خواهر و برادر جدید در مدارس علمیه خراسان شمالی جذب می‌شوند./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات