۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۷۰۰۲۰
اسکندری خبر داد؛

کسب رتبه نخست کشوری حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری در زمینه ساماندهی دانش آموختگان

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه نخست کشوری حوزه علمیه خواهران این استان در زمینه ساماندهی دانش آموختگان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان در این سامانه نام نویسی کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.
مدیریت حوزه علمیه خواهران

خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویتهای این مدیریت در سال جاری ساماندهی جامع دانش آموختگان در زمینه های مختلف است، گفت: این ساماندهی با مراجعه به سایت حوزه های علمیه خواهران کشور و تکمیل کاربرگ مربوطه صورت می گیرد.

اسکندری با اشاره به اینکه دانش آموختگان و مبلغان خواهر استان باید برای ثبت اطلاعات علمی، مهارتی، علایق و رزومه فعالیتهای خود در این سامانه اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری بیشترین مشارکت را در این زمینه داشته و حائز رتبه برتر کشور در زمینه ساماندهی دانش آموختگان شده است.

وی با بیان اینکه 608 دانش آموخته خواهر در این استان وجود دارد که 548 نفر آنها در سامانه ثبت اطلاعات تبلیغی، نام نویسی کرده اند، گفت: بیش از 90 درصد دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان در این سامانه نام نویسی کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه همه برنامه ریزی های انجام شده در تمامی برنامه ها و حمایت ها از دانش آموختگان خواهر منوط به تکمیل کاربرگ اطلاعات علمی و مهارتی آنها است، خاطرنشان کرد: به لطف الهی فرصتهای شغلی خوبی با رایزنی مرکز در زمینه های مختلف با ادارات همسو انجام شده که دانش آموختگان می توانند از این فرصتها نهایت استفاده را انجام دهند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت حوزه علمیه خواهران با دستگاه های اجرایی مختلف استان از جمله سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اقامه نماز و اوقاف در اعزام مبلغ همکاری دوسویه دارد، خاطرنشان کرد: ان شاءالله با تهیه بانک اطلاعاتی جامع دانش آموختگان شرایط استخدام طلاب خواهر در برخی از این دستگاه ها فراهم خواهد شد.

اسکندری با اشاره به برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی در این استان ویژه طلاب خواهر در طول سال خاطرنشان کرد: تربیت طلاب متخصص متناسب با نیازهای روز جامعه یکی از مهمترین رسالتهای حوزه های علمیه است.

وی با بیان اینکه این دوره ها معمولا با همکاری سایر دستگاه های همسو برگزار می شود، افزود: هدف ما این است تا از همه ظرفیتها در راستای کاهش هزینه ها و همچنین برگزاری هر چه بهتر دوره ها نهایت استفاده را انجام دهیم./9457/ت303/ب1

ارسال نظرات