۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۷۱۲۴۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اسلام واقعی همان دستورات پیامبر و حضرت علی است

آیت الله طه محمدی گفت: اسلام به عنوان خاتم همه ادیان، رهبری همچون حضرت علی اولین رهبر عالم تشیع دارد که در مقابل انجام گناه این طور قسم می خورد که اگر هفت اقلیم کره زمین را به نام ایشان بزنند هیچ گاه کوچک ترین گناهی را مرتکب نخواهد شد.
سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در جمع سفرا و فعالان اقتصادی در گردهمایی همدان 2018 به تفکر داعشی و وهابی ها اشاره کرد و گفت: اگر خود مسلمانان برداشتی غیر از ایجاد دوستی و وحدت در عالم داشته باشند و بگویند که اسلام سودای جنگ با کفار دارد بدانید که این با نص صریح قران هم خوانی ندارد.

وی با تاکید بر این که تنها در صورتی اگر دشمن به جنگ شما امد و به دین و خاک و ناموس شما تعرض کرد آن وقت حساب فرق دارد ابراز کرد: بنابراین تنها دین حق جهان، دین اسلام با همه ملتها، عقیده ها و گرایش ها به دنبال ایجاد سازش، نیکی، عدالت و امنیت است.

آیت الله طه محمدی داعش و امثال داعش را جزء اسلام ندانست و تاکید کرد: جنگ افروزی هایی که امروز متاسفانه به اسم اسلام شاهد آن هستید خارج از برنامه های اسلام است و هیچ ارتباطی با دین حق جهان ندارد.

وی ادامه داد: افرادی که در غرب آسیا داعش را درست کردند و میلیون ها انسان را به خاک و خون کشیدند و با نام اسلام و با پرچم لا اله الا اللّه و محمد رسول الله برای تخریب چهره و دارایی های اسلام حاضر شدند هیچگاه مسلمان نبوده و نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان این افراد را حتی مسیحی و یهودی ندانست و گفت: امروز صهیونسیت ها به اذعان خود یهودیان، از دین یهود بیرون هستند و چرا که دین یهود هیچگاه اجازه این همه ظلم و ستم نسبت به بشریت را نداده است.

وی به تشریح دین اسلام پرداخت و افزود: قران این طور افراد را آموزش می دهد که کسانی که به حضرت عیسی مسیح ایمان آورده اند به همه دنیا محبت می کنند و پیروان ادیان دیگر نیز هیچ گاه سر و سودای جنگ با هیچ کس را ندارند.

امام جمعه همدان با اشاره به جنگ های جهانی گفت: آیین هیچ یک از پیامبران الهی این اجازه را نمی دهد که میلیون ها نفر قربانی هوس بازی یک مشت انسان هایی باشند که نه تنها مومن به هیچ دینی نبودند بلکه از انسانیت هم به دور هستند.

وی خطاب به سفرا کشور های حاضر در سالن ابراز کرد: این نکته را به عنوان سوغات با خود همراه ببرید که اسلام به عنوان خاتم همه ادیان، رهبری همچون حضرت علی اولین رهبر عالم تشیع دارد که در مقابل انجام گناه این طور قسم می خورد که اگر هفت اقلیم کره زمین را به نام ایشان بزنند هیچ گاه کوچک ترین گناهی را مرتکب نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با آرزوی حاکم شدن صلح جهانی در عالم گفت: امیدواریم افراد دیوانه هیچ گاه دستشان به سمت استفاده از سلاح های اتمی نرود و همانند بمباران اتمی ژاپن اگر اتفاقی افتاد و جنگ جهانی سوم به وقوع بپیوندد 5 میلیارد نفر نابود خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: اسلام واقعی همان اسلامی است که رهبر شیعیان آن حاضر نیست دانه جویی را از دهان مورچه ای به زور در بیاورد، این اسلام واقعی است.

آیت الله طه محمدی افزود: رهبری که حاضر نیست در مقابل مورچه ای ظلم کند این رهبر و این دین چگونه امکان دارد اجازه ظلم و ستم و آوارگی بندگان خداوند را صادر کند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات