۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۷۱۳۰۹
ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیر حوزه های علمیه از مدارس علمیه بابل

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه ظهر امروز برای سفری دو روزه وارد مازندران شد.
سفر آیت الله اعرافی به مازندران سفر آیت الله اعرافی به مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور ظهر امروز برای سفری دو روزه وارد مازندران شد.

بر اساس این گزارش، بابل و بازدید از مدارس علمیه و دیدار با علما و مسؤولان مدارس علمیه این شهرستان مقصد نخست سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران بوده است.

این گزارش می افزاید؛ آیت الله اعرافی در بدو ورود به شهرستان بابل مورد استقبال علما، روحانیان، امام جمعه و همچنین مسؤولان و مدیران مدارس علمیه این شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، آیت الله اعرافی در ابتدا بر سر مزار آیت الله سید هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران حضور یافت و برای شادی روح این عالم وارسته فاتحه ای قرائت کرد.

این گزارش می افزاید؛ مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل حضور یافت و ضمن نشست با مسؤول، مدیر و اساتید این مدرسه از بخش های مختلف این مدرسه علمیه بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، حضور در مدرسه علمیه روحیه بابل و دیدار با مسؤول این مدرسه علمیه از دیگر برنامه های سفر آیت الله اعرافی به بابل بوده است.

این گزارش می افزاید؛ مدیر حوزه های علمیه کشور همچنین بر سر مزار آیت الله سعیدالعلما و ملامحمد اشرفی در بابل حاضر شد و با قرائت فاتحه ای به مقام این دو عالم وارسته مازندرانی ادای احترام کرد.

به گزارش رسا، آیت الله اعرافی همچنین در ادامه حضور خود در شهرستان بابل در مدرسه شهید امیری بندپی حضور یافت ودر جمع مسؤول، مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار با مسؤول، مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فیضیه بابل نیز از دیگر برنامه های عصر امروز مدیر حوزه های علمیه کشور در بابل است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات