۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۷۲۳۰۰

نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی» اظهار داشت: عمق بخشیدن به باورهای سیاسی مردم از ضرورت های هر جامعه مسلمان و پیشروست، زیرا عاملی است که دولت اسلامی را در اجرای برنامه های عالی انسانی و الهی یاری می رساند و پایه های آن را استحکام می بخشد.

وی گفت: اگر برترین زمامدار در جامعه حضور داشته باشد، اما مردم از نقش و وظیفه خویش غافل باشند، زمینه های استقرار عدالت و اجرای قوانین الهی فراهم نخواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر با تحقیق در منابع دینی به بررسی برخی از شیوه ها و راه کارهای تعمیقِ بینشِ سیاسی پرداخته است.

وی به معرفی کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته عبدالقیوم سجادی است که در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «بررسی برخی از شیوه های تعمیق بینش دینی» با 120 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 300000 ریال در سال 1382 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 75000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات