۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۷۳۸۳۳
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مطرح کرد؛

لزوم هم افزایی فعالان عرصه مهدویت

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر هم افزایی همه فعالان عرصه مهدویت، گفت: امروزه مهدویت با آسیب های مختلف و بعضاً خطرناکی مواجه شده است که اگر به خوبی نتوانیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم بدون شک در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهیم شد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران عصر امروز در چهارمین مجمع عمومی ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی که در ساختمان امام خمینی(ره) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به این که مهدویت قله ای است که شامل همه مباحث اعتقادی می شود، گفت: اگر فرهنگ مهدویت در جامعه محقق شود، تردیدی نیست که همه مشکلات و آسیب های اعتقادی برطرف می شود.

وی با بیان این که تشکل های مختلفی در زمینه مهدویت فعالیت دارند، ابراز کرد: این ستاد برای آن تشکیل شده است تا برای فعالان مهدوی سیاست گذاری کرده و از حرکت های موازی جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با تأکید بر هم افزایی همه فعالان عرصه مهدویت اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که با همت و اخلاص گام های بلندی در زمینه مهدویت برداریم و با همه وجود تلاش کنیم تا حق سربازی امام زمان(عج) را ادا کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: امیدواریم در زمینه مهدویت که یکی از مباحث مورد نیاز جامعه امروزی است گام های بلندی برداشته شود و از این پس، بیش از پیش بتوانیم به صورت گروهی و جمعی در این زمینه حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: امروزه مهدویت با آسیب های مختلف و بعضاً خطرناکی مواجه شده است که اگر به خوبی نتوانیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم بدون شک در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان یادآور شد: همه فعالان عرصه مهدویت باید دست به دست یکدیگر دهند و با جدیت و کوشش هرچه بیشتر به این مقوله بسیار مهم که نیاز مبرم و اساسی جامعه امروزی است بپردازند تا از این طریق با تربیت سربازان خوب برای امام زمان(عج) در امر زمینه سازی برای فرج مؤثر واقع شوند./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات