۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۷۴۹۵۷
حجت الاسلام والمسلمین باطنی:

وحدت مسؤولان و مردم مهمترین عامل برای عبور از مشکلات کشور است

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: در سختی های امروز مهمترین مسأله حفظ وحدت و همدلی مسؤولان و مردم است، برای رسیدن به نصرت الهی باید همراه یکدیگر باشیم و مشکلات مختلف را پشت سر بگذایم.
حجت الاسلام باطنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد، گفت: عمل کردن با طرح و نقشه از سوی مسؤولان نظام و مردم، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام خواهد گذاشت.

وی در ابتدا افزود: در دوران اسارت زمانی که دشمنان بعثی از برخورد فیزیکی با رزمندگان جمهوری اسلامی ایران نتیجه نگرفتند، به جنگ نرم روی آوردند و دین اسرای عزیز را هدف قرار دادند ولی اسرا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز مقاومت کردند و به پیروزی های مختلفی دست یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر از جنگ سخت با مردم ایران مأیوس شده است از این رو با رویکرد جنگ نرم، ایمان جوانان را هدف گرفته است و به همین سبب عمل کردن با طرح و نقشه از سوی مسؤولان نظام و مردم، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام خواهد گذاشت؛ البته دشمن در زمینه های اقتصادی و سیاسی نیز برنامه دارد که باید آن برنامه ها را شناسایی کرد و برای رویایی با آن ها آماده بود.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: بیماری های ساده در دوران اسارت از سوی عراقی ها پیگیری نمی شد و حتی با برخوردهای شدیدی از سوی بعثی ها مواجه می شد ولی با آن همه سختی همه اسرا تلاششان بر حفظ دین اسلام بوده است؛ بنده ملاحظه می کردم اسرای عزیز با کم ترین امکانات نوشت افزاری تلاش می کردند که دعای کمیل را تا جایی که حافظه اسرا یاری می کرد به حالت نوشتار درآورند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی در پایان ابراز کرد: در سختی های امروز مهم ترین مسأله حفظ وحدت و همدلی مسؤولان و مردم است؛ اهداف دشمن از زمان جنگ تاکنون تغییری نکرده است؛ برای رسیدن به نصرت الهی باید همراه یکدیگر باشیم و مشکلات مختلف را پشت سر بگذایم./۸۶۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات