۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
کد خبر: ۵۷۵۸۳۵
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای مسیح» منتشر شد

نویسنده در این اثر بر آن است تا سیمای نورانی مسیح مقدس را با بهره گیری از آیات، روایات و تاریخ به تصویر درآورد.
کتاب «سیمای مسیح»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای مسیح» اظهار داشت: مسیح (ع) از سلاله پاکان و از دامنِ «مریم» عفیف آمد و با خود، طراوت قلوب و ارمغان جان ها را به ارمغان آورد. میلاد او بارانِ نور و مهربانی بر خاک تیره بود که از دیو جهل وخرافه به تنگ آمده بود.

وی گفت: این اثر بر آن است تا سیمای نورانی مسیح مقدس را با بهره گیری از آیات، روایات و تاریخ به تصویر درآورد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «سیمای مسیح» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته محبوبه معلمی است که در مرکز پژوهش های صدا و سیما تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «سیمای مسیح» با 104 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 13000 ریال در سال 1387 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات