۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۵۷۶۴۲۹
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

جامعه مدرسین علمدار تحول و پیگیر مطالبات رهبری است

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال جامعه مدرسین را علمدار تحول و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: جامعه مدرسین با کمیسیون های متعدد مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

 حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی 98-97 حوزه علمیه قم با تبریک عید غدیر گفت: افتخار داریم سال تحصیلی را آغاز می کنیم در حالی که یکی از دغدغه های جامعه مدرسین تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: علم حرکت تحولی و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به دوش جامعه مدرسین است که با کمیسیون های متعدد که در اجلاسیه های متعدد منطقه ای و مرکزی داشته، مباحث مختلف مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را پیگیری کرده است.

وی با بیان این که یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب فراگیری اساتید در مجمع عمومی جامعه مدرسین است، اظهار کرد: این مطالبه رهبر معظم انقلاب محقق شده است و امیدواریم که با اهتمام شورای عالی جامعه مدرسین و مجمع عمومی جامعه مدرسین در سال تحصیلی جدید نیز با برنامه های متعددی که دارد حوزه را به نقطه ایده آل مراجع تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب نزدیک کند./13245/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات