۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۷۶۷۰۵
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر مطرح کرد؛

پذیرش ۱۰ طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه رضوی الشتر

مدرسه علمیه رضوی الشتر با اشاره به تحصیل ۳۵ طلبه در این مدرسه گفت: امسال نیز ۱۰ طلبه جدیدالورود جذب مدرسه علمیه برادران الشتر شدند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه اشاره کرد و بیان داشت: امسال 10طلبه جدیدالورود سال تحصیلی جدید را در این مدرسه آغاز می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت و فضای آموزشی و امکانات رفاهی مدرسه علمیه رضوی الشتر افزود: با توجه به استیجاری بودن ساختمان این مدرسه و کمبود امکانات رفاهی 35 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر از انتقال طلاب پایه دوم این مدرسه خبر داد و عنوان داشت: طلاب پایه دوم به مدارس علمیه صادقیه خرم آباد و مدرسه علمیه برادران کوهدشت منتقل شده اند.

وی با اشاره به در حال ساخت بودن ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه ساختمان این مدرسه، رضوی الشتر یکی از بزرگ ترین مدارس غرب کشور می شود.

حجت الاسلام بابایی خطاب به طلاب عنوان کرد: طلبه ها برای موفقیت در امر تحصیل باید با مطالعه دروس حوزه و دیگر کتب علمی پایه های علمی خود را تقویت کنند.

وی مباحثه را امری جدی برای موفقیت طلاب عنوان کرد و گفت: شرکت در کلاس های مباحثه لازمه موفقیت طلابه بوده و این امر باید به صورت جدی برگزار شود، احیای فرهنگ مباحثه در مدارس علمیه از ضروریات نشاط و رونق علمی است./۳۰۳/خ/9451/

ارسال نظرات