۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۵۷۷۰۵۰

انتشار نسخه الکترونیکی «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟»

نسخه الکترونیکی کتاب «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟» اظهار داشت: سبکِ زندگی، بازتابی از فرهنگِ جامعه است که در صورتِ سازگاری با آموزه های وحیانی و خردِ انسانی، سعادتِ مادی و معنوی فرد و اجتماع را به ارمغان می آورد.

وی گفت: اسلام با تأکید بر این مهم، نقش مهمی را در ارتقای زندگی بشری به نمایش می نهد و با ارائه راهکارهای گوناگونِ فرهنگی، اجتماعی و به خصوص اقتصادی که در آموزه های گران سنگِ فقیهانِ شیعه نمود یافته است، چشم اندازهای روشنی را در پیشبردِ رسالتِ زندگی سازِ خود ترسیم می کند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: سبکِ زندگی در اقتصاد، بخش قابل توجهی را در این باره به خود ویژه ساخته است که اصلاح و بازسازی رشدمحورِ آن، نویدبخشِ رفاهِ عمومی مطلوب، عزت و سربلندی و استقلالِ کشور اسلامی و ارتقای سطح فرهنگِ عمومی جامعه خواهد بود

وی به معرفی کتاب «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جواد ایروانی و محمد امامی است که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تهیه شده و در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «درباره احکام بازار و تجارت چه می دانیم؟» با 108 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 35000 ریال در سال 1392 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳۰/ش

ارسال نظرات