۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۷۷۱۲۷
سردار کشکولی عنوان کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر راه اندازی جنگ روانی از سوی دشمن

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به هدف دشمن از راه اندازی جنگ روانی برای نفوذ بر باورها و عقاید مردم گفت: باید در برابر توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم هوشیار باشیم.
کشکولی/ لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی،  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز در همایش تبلیغی«میثم تمار» در جمع طلاب لرستانی که در حوزه هنری استان برگزار شد، گفت: امنیت پایدار ایران زبانزد است.

وی با اشاره به شرکت ۴۰ میلیون در انتخابات در اردیبهشت سال ‌جاری افزود: با این حضور جمهوریت نظام از حیث اصل دموکراسی تثبیت شد.

کشکولی با اشاره به شکست داعش در عراق و سوریه عنوان داشت: از دیگر موفقیت‌های محور مقاومت آزادسازی زمین‌های عراق و سوریه بود.

وی با اشاره به اثبات توان موشکی ایران اظهار داشت: تحریم و برجام در رفتار ایران بی تأثیر بود و دشمن نتوانست با برجام ایران را تسلیم خواسته های خو کند.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: برای نخستین بار اف۱۶ صهیونیست توسط محور مقاومت با موشک زده شد و کلاس فنی اف۱۶ را پایین آورد.

وی با اشاره به پیوستگی ایران، عراق، سوریه و لبنان و به رخ کشیدن توان موشکی حماس ادامه داد: امروز با توجه به اینکه امنیت اسراییل به مخاطره افتاده است، دشمنان به دنبال حفظ امنیت اسراییل هستند.

کشکولی با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات عراق در ۲۲ اردیبهشت امسال با تمام فشارهای استکبار، اکثریت کرسی‌ها با جبهه مقاومت و حشدالشعبی بود، یادآور شد: امروز بسیاری از دولت‌های جهان همراه ایران هستند.

وی ضعف ارتش آمریکا در منطقه را از عوامل شکستن صف و سلطه استکبار در منطقه عنوان کرد و با اشاره به حذف آمریکا از معادلات راهبردی سوریه گفت: ایران و روسیه در معادلات سوریه نقش دارند.

کشکولی راه اندازی جنگ روانی و کمرنگ کردن امید در جامعه با استفاده از فضای مجازی را از توطئه های امروز دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: روانی دشمن فقط یک بوق و کرناست و در آن هیچ چیزی وجود ندارد، باید کاری کنیم که باورپذیری مردم نسبت به اخبار فضای مجازی کاهش یابد.

وی بر ضرورت وحدت در برابر دشمن تأکید کرد و گفت: عملیات روانی دشمن نفوذ بر عقاید دینی و رفتار است، باید در برابر این دسیسه های دشمن هوشیار بود و با وحدت که همیشه پیروزی ساز است در برابردسیسه های دشمن ایستادگی کرد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات